Snelle levering. Kreeg eerst verkeerde kleur maar was binnen een dag naar volle tevredenheid alsnog geleverd. Top!

Uitstekende service en prima producten

Uitstekende service en prima producten

Snel en goede producten.

Al een aantal keer besteld bij Verfwebwinkel. Het is er altijd de volgende dag. Goede producten. Zeer tevreden.

Fijne service

In eerste instantie klopte de bestelling niet, maar dit is keurig opgelost. Snelle levering en kwalitatieve producten.

Goed en netjes geleverd

Goed en netjes geleverd

Goede sevice

Goede sevice

Beste impulsieve aankoop ooit !!!

Ik bekeek het filmpje hoe deuren en kozijnen te verven en ik was onder de indruk van de Anza Platinum Pro verfborstel. Ik heb nog nooit eerder zo impulsief beslist om iets te bestellen. Meestal denkt mijn nuchtere zelve dat het in de filmpjes allemaal lukt en als je dan zelf aan de slag gaat, is het altijd noppes. Wel ik kan jullie verzekeren dat ik als amateur verver een prachtig resultaat heb neergezet. Ik ben trots op mijn zelf geverfde binnendeuren. (al zeg ik het zelf)Ongelofelijke dank voor de snelle service. Ik woon in Belgi� en het pakketje is maar 1 dag onderweg geweest. Ook dat viel dan nog eens mee! Topservice die Verfwebwinkel.nl !!

Eerst was aangekondigd dat de verf op.

Eerst was aangekondigd dat de verf op dinsdagavond aan zou komen, vervolgens kwam hij op woensdagavond. De volgende ochtend hebben we zelf maar verf gehaald, anders konden we niet verder. Nu zit ik met een blik dure verf te veel...

Prima hulp bij diverse telefoontjes en.

Prima hulp bij diverse telefoontjes en snelle levering.

Perfecte service

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Klantvriendelijk en kennis van wat ze allemaal verkopen. Snelle levering en goede producten.

Mooie verven

Mooie verven. Goede service. Helemaal top!

Snelle levering, duidelijke website en communicatie. Niks op aan te merken.

Zoals gewoonlijk alles tip top!

Zoals gewoonlijk alles tip top! ??

Snel geleverd, in prima staat ontvangen.

Netjes op tijd geleverd!

Netjes op tijd geleverd!

Snelle en prima verzorgde levering!

Snelle en prima verzorgde levering!

Inmiddels twee maal een bestelling.

Inmiddels twee maal een bestelling gedaan en zeer goede ervaring. Levering snel en volledig. Ook het advies dat ik nodig had bij de keuze van de juiste verf is erg goed bevallen.

Goede selectie verf en materialen tegen.

Goede selectie verf en materialen tegen redelijke prijs. Snelle verzending.

Bestelling direct vlg dag geleverd.

Bestelling direct vlg dag geleverd.Bestelling moest op kleur gemengd worden

Fijne service en zeer snelle levering

Fijne service en zeer snelle levering. Mooie kwaliteit verf!

Goed telefonisch advies

Goed telefonisch advies. Helaas was aangeboden lak niet meer voorradig. Prima alternatief aangeboden en super snelle levering.

top bedrijf

netjes en snel geleverd hulde !!! en voor een goede prijs

Snelle levering!

Snelle levering!

Snelle levering, keurig verpakt.

Was prima geregeld en netjes verpakt

Was prima geregeld en netjes verpakt