Snel ontvangen

Snel ontvangen

Verf snel geleverd

Verf snel geleverd

Producten snel verstuurd

Producten snel verstuurd, maar door PostNL kwam niet alles aan. Zonder gedoe zijn alle producten binnen 1 dag opnieuw gestuurd!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Netjes op tijd geleverd

Netjes op tijd geleverd

Fijne website! En er wordt optijd geleverd.

Fijne website! En er wordt op tijd geleverd.

Service goed

Service goed, en snel.Kanttekening , in het verleden kreeg ik er mengstokjes bij, bij de laatste 2 bestellingen niet. Is toch erg handig.

Snelle levering.

Vanuit Frankrijk besteld en in 4 dagen.

Vanuit Frankrijk besteld en in 4 dagen geleverd...

Snelle service en levering

Snelle service en levering

Prima levering

Prima levering

Prima klantgericht

Prima klantgericht! Snel & duidelijke

Geen enkel probleem met bestelling en levering

Een keer ging de bezorging niet naar.

Een keer ging de bezorging niet naar wens wat we niet gewend waren van dit bedrijf maar ze hebben het prima opgelost. Zijn alweer teruggeweest en ging weer zoals we gewend waren, super

Slechte klantenservice

Verkeerde product besteld, getest of het paste. Was niet het geval maar werd niet meer retour geaccepteerd want "het was uit de verpakking geweest"

Goede verf en binnen 1 dag in huis.

Goede verf en binnen 1 dag in huis.

goed aanbod

goed aanbod en de bestelling kwam snel

Vlotte service

Vlotte service

perfect

goede site,goede producten,goede levering,erg snel,Aan te bevelen!!

Zorgvuldig verpakt, snel geleverd

Snel geleverd, zorgvuldig veilig verpakt!

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Bubotuber

Gewoon top service

Keurig verpakt en nog eerder bezorgd.

Keurig verpakt en nog eerder bezorgd dan ik had verwacht!

Top service, snelle levering

Zevenheuvelenweg 25