Wij zijn zeer tevreden over de levering.

Wij zijn zeer tevreden over de levering van de verfproducten, snel netjes verpakt. Top Bedankt

Snel en goed geleverd.

Eerder bezorgd dan verwacht en werd.

Eerder bezorgd dan verwacht en werd aangegeven en de verf is prachtig

Goede producten voor een scherpe prijs

Goede producten voor een scherpe prijs. Goede service. Snelle levering.

Snelle verzending, fijne verf

Snelle verzending en fijne verf

kleurenwaaiers

Snelle gratis levering kleurenwaaiers

Ben een beginnende verfspuiter

Ben een beginnende verfspuiter. werd super geholpen met een door de verkoper opmaat gemaakte starters pakket. Met alle benodigde toebehoren. Was een pakket bij aankomst lek op een zaterdag... Meteen aangegeven en zondag had ik al een nieuwe emmer verf! Super gewoon. Misschien een tip om op de website een starters pakket te maken is wel handig lijkt mij ??

nog nooit zo snel iets in huis gehad!!!

nog nooit zo snel iets in huis gehad!!!

Makkelijk snel en goede prijs.

Makkelijk snel en goede prijs.

Snel en goed verpakt geleverd

Snel en goed verpakt geleverd

Mooi aanbod voor verf en ook supersnel.

Mooi aanbod voor verf en ook supersnel contact met de klantenservice via de chat om wat productvragen te kunnen stellen. Heb hier al een paar keer naar tevredenheid besteld.

Een leuke korting op F&B en supersnel.

Een leuke korting op F&B en supersnel geleverd.

Snelle en goede levering.

Snelle en goede levering.

Snelle service.

Snelle service.

Super snelle service

Super snelle service, heel fijn!

Primer besteld kleur valt echter veel lichter uit.

Primer besteld, al op kleur (donker) met idee om vervolgens nog 1 keer af te sausen. Kleur valt echter veel lichter uit. Bedrijf geeft aan dat donkere kleuren altijd lichter uitvallen. Dit heeft met de basis van de primer te maken. Had graag advies gekregen of op de website iets gelezen dat donkere kleuren lichter uitvallen. Dan had ik andere keuze gemaakt.

Goede website en prima bestelproces

Goede website en prima bestelproces. Snelle levering.

verf eenvoudig te bestellen en geleverd.

verf eenvoudig te bestellen en geleverd binnen de afgesproken termijn. Verf is ook van prima kwaliteit.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd, goeie service.

Ik e-mail al dat ik niet de bestelde.

Ik e-mail al dat ik niet de bestelde hoogglans binnenkreeg maar Matlak. Dat viel niet meteen op echter na 2 uur kwam er geen glans en nu twee dagen later is het gewoon mat wat erop staat. Niet op gelet. Blind vertrouwen. Dom van mij

Perfecte en hoge kwaliteit materialen.

Perfecte en hoge kwaliteit materialen voor een super prijs en bovenal keurig en mega snel geleverd!! Van harte aanbevolen ????

Snelle levering en goede prijshouding!

Snelle levering en goede prijshouding!

Hele snelle levering en prima artikelen

Hele snelle levering en prima artikelen

Staan je goed tewoord fijn bedrijf!

Staan je goed tewoord fijn bedrijf!

Altijd snelle en correcte levering

Altijd snelle en correcte levering. Fijn bedrijf!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg