Goede prijs

Goede prijs, snelle levering en leerzame filmpjes!

Prima service. Snel geleverd. Goede prijs.

Top geleverd

Top geleverd

Snelle levering.

Snelle levering.

Goede service en snel geleverd

Goede service en snel geleverd

Mijn levering verf was verloren.

De pakjesbezorger had een deel van mijn bestelling verloren gedaan. Na mijn opmerking aan de verfwebshop, hebben zij erachteraan gegaan, en bij conclusie dat de levering verloren was hebben zij het professioneel opgelost door een nieuwe levering aan te maken en op te sturen.Waarvoor mijn dank. Rudy

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snelle en betrouwbare levering.

Snelle en betrouwbare levering.

Prima zelfs avond levering kun je.

Prima zelfs avond levering kun je s�morgens direct aan de slag. Prima verpakt dikke pluim. ??

Afplak spulletjes enzo

De kip tape (geel en rood) is echt zoveel beter, dan de normale tesa die ik gebruikte. Ook de combinatie van anti crack kit met de gele kip tape was een echte �eye opener�!

Prima producten

Prima producten Goede prijs Snelle levering

Bestelling was gedaan

Bestelling was gedaan. Na een dag gebeld,bleek t uitverkocht te zijn. Maar zonder een berichtje. Maar prima opgelost, toch de verf(ander merk voor dezelfde prijs) gekregen en keurig op tijd !! ??

Snelle levering en keurig verpakt!

Snelle levering en keurig verpakt!

In de middag besteld

In de middag besteld. Dezelfde dag wederom perfect op kleur gemengd.

Levering prima

Levering prima! Het product nog niet gebruikt, dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven. Snel geleverd.Nadat een zending met lekkende verf was aangekomen, hebben ze hun manier van verpakken aangepast.

Netjes op tijd geleverd.

Netjes op tijd geleverd.

Snel geleverd en prima service

Fijn app contact en snel geleverd! Ik heb mijn vaste adres gevonden.

uitstekend,

uitstekend,goed product en snelle levering

Snelle levering!

Snelle levering!

Zoals omschreven is het gegaan

Zoals omschreven is het gegaan. Duidelijke overzichtelijke website en hele snelle levering. Ik heb een mail gestuurd over wanneer de verf binnen zou komen en ook daar kreeg ik meteen een reactie op. Aanrader!Zeer tevreden:)

Ik ben zeer tevreden over de.

Ik ben zeer tevreden over de gemakkelijke online bestelling en snelle levering, ik zal zeker vaker gebruik maken van jullie diensten. Met vriendelijke groet, Thomas

Correcte en snelle levering van goed.

Correcte en snelle levering van goed product.

Alles was top geregeld

Alles was top geregeld