Dat je origineel en niet nep verf is

Dat je origineel en niet nep verf is. Daar zijn zoveel tegenwoordig veel oplichter zijn.

Snelle levering en prima producten

Snelle levering en prima producten

Prima betaalbare producten, maar service kan beter

Prima producten, snelle levering tegen een goede prijs, maar.......als je een promotiecode (die op de homepage stond) vergeten bent in te vullen (omdat je rechtstreeks naar het gezochte product gaat), dat de volgende dag opmerkt en vraagt of zij die alsnog willen verrekenen, dan wordt er helaas niet thuisgegeven. Jammer, zeker als je een regelmatig terugkerende klant bent.Voor de rest ben ik zeker tevreden.UPDATE 26-1: Klacht is opgepakt en keurig opgelost. Prima Service. Van 3 naar 5 sterren.

4x besteld de afgelopen periode en 4x.

4x besteld de afgelopen periode en 4x de volgende dag geleverd. Contact gehad met de klantenservice en direct geholpen.

Alles was zoals het hoort

Alles was zoals het hoort

Besteld de volgende dag al binnen.

Besteld de volgende dag al binnen .netjes verpakt..een aanrader

Meedenk-mensen

Op hun site kwam ik fantastische rollers en houders tegen. Super glad kun je er mee schilderen.De bestelling had ik al heel snel in huis en keurig verpakt.Wat later had ik de grote roller nodig maar kreeg die houder er niet goed in. Zodat een roller van 18 cm. kapot ging. Gebeld naar de verfwebwinkel en werd heel vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster.Ze onderzocht het een en ander en bood aan om kosteloos een nieuwe rol te sturen.De volgende dag had ik de roller al in huis.En mocht het nog niet lukken om de houder erin te krijgen mocht ik gewoon weer contact opnemen.En ja ........... het ging nog wat stroef maar het is gelukt. Het zijn hele fijne houders. Ergonomisch gevormd.Super vriendelijk bedrijf met goede spullen en meedenk-mensen.

Hele goeie primer gekocht

Hele goeie primer gekocht! Makkelijk in bestelling

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Snelle levering!

Snelle levering!

Snelle levering, makkelijk bestellen

Het zoeken naar het juiste schuurpapier was erg simpel. Bestellen ging vlot en snel, helaas ging het afrekenen met een creditcard niet juist. Hierbij bleef de afronding "hangen".Bestelling, zoals vermeld op de website, de volgende dag al in huis en netjes verpakt.Volgende keer weer !

De bestelling was niet op tijd en werd in delen bezorgd.

De bestelling was niet op tijd verwerkt. Dus: de volgende dag niet in huis.Bestelling in de avond gepland, kreeg ik de helft. Ik moest steeds erachteraan. Heel vervelend. Ik bestel niet meer want zij kunnen mij niets beloven.

Smiddags besteld en de volgende dag in.

Smiddags besteld en de volgende dag in huis.

verf sps

goede aflevering

Goed, snel en dienstverlenend

Snelle levering, goede service, mooie verven :)

Levering snel

Levering snel, correct en kwaliteit uitstekend.

Snel en goede levering

Snel en goede levering

Gele menie besteld

Gele menie besteldOranje geleverd

Zorgen dat de voorraad klopt en als een.

Zorgen dat de voorraad klopt en als een levering vertraagd is de klant beter op de hoogte houden van de oplossing.b

voor 22:00 besteld is lulkoek

voor 22:00 besteld, volgende dag in huis. NOT! Een dagje langer wachten maakt voor mij normaliter niets uit, maar ik had een spoedklus en wilde dit de volgende dag afmaken en dan vindt ik het niet erg om te betalen voor de verzendkosten die bij andere verfwinkels niet in rekening wordt gebracht. Dan kom je je afspraak ook nog niet eens na! Beste mensen, als dit niet lukt en je hebt geen personeel die dit kan waarmaken, zet het er dan niet bij of pas de tijd aan!!

Het wordt steeds moeilijker om verf te.

Het wordt steeds moeilijker om verf te krijgen op terpetinebasis. Hier kan dat nog wel!

Snel geregeld Verf was meteen te bestellen en heel.

Verf was meteen te bestellen en heel snel geleverd. Prima service.

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, snelle en goede levering

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goed verpakt, goede prijs!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg