Snelle nette levering

Snelle nette levering

Goede en snelle levering!

Goede en snelle levering!

Snelle bezorging en goede producten voor een redelijke prijs

volgens afspraak en op tijd

volgens afspraak en op tijd

overzichtelijk en snel

overzichtelijk en snel

Prima geregeld

Prima geregeld

Uitstekende service en snelle levering.

Uitstekende service en snelle levering.

het product voldoet aan mijn.

het product voldoet aan mijn verwachtingen is geweldig

Trae-Lyx natural finish

Ik ben ontzettend vriendelijk en goed geadviseerd via de app over de beste mogelijkheid om onze muur in de keuken te beschermen tegen water, vuil en vet. We hebben de Trae-Lyx natural finish genomen en hem in 3 lagen aangebracht. Het is een vernis met een verharder die je zelf moet mengen. Kijk van te voren even goed naar het bijbehorende YouTube filmpje. De Trae-Lyx droogt heel mat op wat ik erg mooi vind. Ik kan alleen nog niets zeggen over de werkzaamheid tov het voorkomen van vlekken, want de Trae-Lyx moet nu een week uitharden waarna we het kunnen testen. We hopen uiteraard dat we het heel makkelijk schoon kunnen maken en dat (vet) vlekken tot het verleden behoren!

Verf en primer besteld

Verf en primer besteld , zouden beide voorradig zijn volgens opgave op site maar primer was er niet bij . Gezien we direkt wilden schilderen zijn we het plaatselijk gaan halen . Kan begrijpen dat er producten niet leverbaar zijn nu maar op de site stond voorradig daarom niet bij een ander maar bij hun besteld.Dit is een klein minpuntje , verder tevreden over de levering en ook over de creditering

Nieuw appartement, mooie verf!

Het was heel makkelijk om de juiste verf te kiezen, bestellen en betalen. In samenwerking met PostNL netjes voor de deur afgeleverd. Dank.

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering.

Goede info en nette levering

Goede info en nette levering

Prima levering

Snelle verzending, goed verpakt. Product kan ik verder niet beoordelen, maar de ontvanger van het cadeau wil alleen nog deze kwasten, dus dat zegt genoeg!

Snelle en correcte levering en goede.

Snelle en correcte levering en goede producten.

Adequate levering

Snelle, adequate levering van de bestelde onderdelen.

Absolute aanrader

Absolute aanrader. �s Ochtends besteld da dag nadien mooi verpakt alles ontvangen.

Groot assortiment, snel bezorgd.

Groot assortiment, veel meer merken dan bij de bouwmarkt, redelijke prijzen, mengservice, binnen 24 uur thuisbezorgd.

Snelle levering, klantenservice/ winkel goed te bereiken met welwillend en daadkrachtig personeel.Bestel er regelmatig, echte aanrader.

Supersnel!

Supersnelle levering, netjes verpakt!

Snel,goed ingepakt,perfect

Snel,goed ingepakt,perfect

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering, verf ook nog eens keurig en veilig verpakt, kortom, klasse!

Mooie voorraad van niet altijd.

Mooie voorraad van niet altijd makkelijk te verkrijgen merken.Snelle levering en correcte afhandeling.Uitstekende en snelle en gratis vervanging van een beschadigde (kan gebeuren) levering.

Eenvoudige bestelling

Eenvoudige bestelling, snelle levering van een goed product

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg