Snel en kwaliteit

Snel en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Hele goede service

Hele goede service! Een van de verfemmers was gescheurd tijdens het transport. Toen we dit meldden kregen we direct een nieuwe emmer toegestuurd, heel fijn!

Snelle verzending

Snelle verzending, Zinsser producten zijn top!

Supersnelle levering en erg vriendelijk.

Supersnelle levering en erg vriendelijk aan de telefoon!

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd

Goed en snel geleverd.

Goed en snel geleverd.

Vlotte service!

Vlot geleverd, prima service! We misten alleen de roerhoutjes.

Super snelle verzending

Super snelle verzending! Goed verpakt. Had wel graag een roerstokje erbij gekregen.

Goede verf snel geleverd prima!

Goede verf snel geleverd prima!

Kleur gekozen op kleurstaal..

Kleur gekozen op kleurstaal... & de kleur bleek helemaal niet de kleur te zijn die ik had besteld! Na contact te hebben opgenomen, waren zij helemaal niet bereid om iets te compenseren, desondanks dat ik bereid was nieuwe ver te bestellen, maar dan tegen een compensatie

Goede service, klantvriendelijk en duidelijke websie

snel, goede service en vriendelijk aan de telefoon

Diverse kleuren besteld

Diverse kleuren besteld. Zeer snelle levering met keurige status-updates.een van de kleuren bleek niet goed.Werd keurig op gelost.Zeer tevreden.

het oordeel was 5sterren en dat zegt.

het oordeel was 5sterren en dat zegt genoeg.

Snel en heldere levering en afhandeling

Snel en heldere levering en afhandeling

Goede verf

Goede verf, degelijk verpakt

Snelle levering, alleen foto geeft het beeld van een grotere uitvoering.

Leuke site om vele verven en beitsen.

Leuke site om vele verven en beitsen uit te kunnen kiezen met tevens een korte duidelijke beschrijving, waarbij je dan juiste keus uit te maken. Ook prachtig dat het binnen een paar dagen bezorgd gaat worden.

Hele snelle levering, scherpe prijs.

Hele snelle levering tegen een scherpe prijs.

duidelijke pagina voor een snelle.

duidelijke pagina voor een snelle bestelling

Prima en snelle levering!

Prima en snelle levering!

Snelle levering .prima service na fout.

Snelle levering .prima service na fout van mij

Jolanda

Duidelijke website en snelle levering

ik heb de bestelling snel en op tijd.

ik heb de bestelling snel en op tijd ontvangen

duidelijke site

duidelijke site, eenvoudig bestellen, prima communicatie van verloop levering.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg