Snelle reactie

Snelle reactie, komen afspraken na!

Supersnel en zeer uitgebreid

Supersnel en zeer uitgebreid. Helemaal blij mee.

Zonder problemen

Zonder problemen, elke keer weer prima levering

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering

Een snelle levering.

Een snelle levering.

verf

snelle service

Niet direct leverbaar, maar wel een goed alternatief!

Product was niet direct leverbaar en kreeg daarom een telefoontje dat een alternatief (en duurder) product voor hetzelfde bedrag wel te leveren was. Bijna 24 uur later het pakket ontvangen. Top service!

Snel en correct

Bestelling snel en in goede orde ontvangen. Produkten nog niet gebruikt.

Snel besteld en bezorgd.

Gewoon toppers.

Perfecte service!

Perfecte service!

Uitstekende website

Uitstekende website, snelle levering uitgebreid assortiment

Snelle levering van het product

Snelle levering van het product

Top ik kon het afleveradres wijzigen in.

Top ik kon het afleveradres wijzigen in mijn account. Ze nemen me spinrag op om te verifi�ren of het afleveradres wel klopte. Kon het meteen via de telefoon wijzigen.

Snelle levering, maar roerhoutjes ontbreken

Snelle levering, goed verpakt. Alleen roerhoutjes ontbreken. Die moet je blijkbaar apart bestellen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf. Goede en vooruitstrevende communicatie.

Snel geleverd, duidelijke uitleg over verwerken van producten.

Snel binnen

Het product was er supersnel. Boven verwachting waardoor we op zaterdag nog konden schilderen!

Snel en netjes bezorgd

Snel en netjes bezorgd

Volgens afspraak geleverd!

Volgens afspraak geleverd! Helemaal top.

Prima product en snelle levering.

Prima product en snelle levering.

Top!!

Top!!Een hele goede service en snelle verzending. Het afbijtmiddel werkt super. Precies zoals ik het in gedachten had. ??

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg