Vertrouwd!

Mijn ervaring met verwebwinkel is een positieve ervaring met de gewenste en bestelde artikelen en een super snelle levering.Groet A.de Weerd.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Goed verpakt.

Snelle service en acceptabele prijzen.

Snelle service en acceptabele prijzen.

Blij met goede en snelle service

Blij met goede en snelle service

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Zwaar ingedeukte blikken

Zwaar ingedeukte blikken. Verf lekte door deksel

Snelle levering en prima product.

Snelle levering en prima product.

snelle levering tegen een scherpe prijs

snelle levering tegen een scherpe prijs

Niks op voorraad

Niks op voorraad

Snelle service en goed verpakt

Snelle service en goed verpakt. Fijne winkel om je benodigde spullen te bestellen.

Levering supersnel

Levering supersnel, goed en netjes verpakt.

Correcte levering

Ik heb een kleurwaaier besteld, en die is vlot en correct afgeleverd.

Geweldige website

Duidelijke website. Heldere uitleg en veel tips. Ook nog een scherpe prijs en snelle levering.

snelle levering prima product

artikel op voorraad snelle levering

een zeer goede en snelle levering

een zeer goede en snelle levering

Goede service.

Goede service.

willen dubbele betaling voor 1 levering

de website werkte niet goed ,de 1ste bestelling werd geweigerd ,bleek dat meer personen daar last van hadden ,vervolgend volgende dag wel gelukt en betaald met ideal ,wat scherts mijn verbazing dat deze firma nogmaals geld wil zien omdat er niet betaald zou zijn

Snelle verwerking en levering

Snelle verwerking en levering, goed geregeld.

Snelle service, aflevering.Juiste bestelling.Makkelijk te bestellen

Overzichtelijke site, snelle service, avond besteld, dag erna om 11.30 al bezorgd!

Alles heel fijn behandelt

Alles heel fijn behandelt

Prima adres

Keurig netjes verpakt, op tijd afgeleverd, Kun je van op aan

Supersnelle levering

Supersnelle levering! 19.00 uur besteld volgende ochtend 10.00 uur binnen.Er ging iets mis met de korting, effe een belletje en gelijk opgelost. Super!

Snelle levering van goede materialen.

Snelle levering van goede materialen.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg