Goede prijzen, snelle levering

Goede prijzen snelle levering. Ook de nalevering was er snel.

prima geregeld.

prima geregeld. Gewoon zoals het moet; bestellen, betalen, leveren.

netjes verpakt en op tijd geleverd.

netjes verpakt en op tijd geleverd.

Zeer snel geleverd en degelijk verpakt!

Zeer snel geleverd en degelijk verpakt

goede producten voor een goede prijs en snelle levering.

goede producten voor een goede prijs en snelle levering ook voor mengkleuren

Het duurde erg lang voor ik de.

Het duurde erg lang voor ik de informatie kreeg. Toen was mijn kamer al geverfd.Wel zeer correcte reactie gekregen waar ik erg tevreden over ben waardoor er wat mij betreft 2 sterren bij kunnen

Keurige website en goede en snelle.

Keurige website en goede en snelle levering

snel geleverd

snel geleverd

Gewoon prima geregeld

Inmiddels al regelmatig wat besteld en alles strak geregeld en snel. En de materialen zijn uitstekend.

Geen response op vragen per mail

Geen response op vragen per mail, pakket na ruim anderhalve week nog steeds niet ontvangen. Betaling via iDeal, dus hebben niet zo�n haast.Na review wel een reactie, pakket uiteindelijk wel binnen, van 1 naar 3 ster.

Duidelijke en snel!!

Duidelijke en snelle hulp aan de telefoon en zeer snelle levering!!

Snelle service en goede communicatie

Snelle service en goede communicatie

Super snelle service!

Super snelle service!

Product voldoet niet aan verwachtingen + matig antwoord ontvangen van jullie service dienst + geen review mogelijk

Product gekocht dat niet aan mijn verwachtingen voldoet. Klantenservice gecontacteerd maar matig antwoord ontvangen. Nadien is het onmogelijk om een eerlijke review achter te laten voor het gekochte product, waarbij de webpagina op een error pagina terecht komt

snelle en correcte levering wordt goed.

snelle en correcte levering wordt goed ge�nformeerd en op de hoogte gehouden via de mail .

Snelle levering. Makkelijke site om te bestellen

Goeie prijs

Goeie prijs, snel geleverd en ik kon alles bestellen wat ik nodig had dus dat is wel fijn.

Ik heb een pot witte verf gekregen in.

Ik heb een pot witte verf gekregen in plaats van de kleur die ik heb besteld.

Snelle levering, goed verpakt.Kwaliteitsverf

Goed product

Goed product. Bedrijf doet wat het moet doen. Prima zo.

Super snelle reactie en levertijd

Super snelle reactie en levertijd

Goede service en snel geleverd

Goede service en snel geleverd

Snelle levering. Zijn ook gebelt of de kleur klopte. Netjes. Wordt meegedacht. Top!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg