In de avond besteld, volgende dag, keurig en goed verpakt, thuis bezorgt.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Superservice!

Zeer snel en correct.

Snelle levering en gekregen wat was.

Snelle levering en gekregen wat was afgesproken.

Vlotte levering.

Overzichtelijke site.

Goede prijs kwaliteitverhouding

Al diverse keren verf besteld. Steeds naar tevredenheid.

Snelle levering, groot assortiment en heel goed verpakt afgeleverd.

Goeie service

Snel, efficient, goed geprijst

Super snel!

Super snelle, nette levering

Een zeer snelle levering

Een zeer snelle levering. Vooral tijdens de feestdagenOok was alles zeer correct verpakt.Zou iedereen dat maar op deze manier inpakken.Top gedaan

Prompte levering en goed product

Prompte levering en goed product. Tevreden klant dus.

Duidelijke website

Duidelijke website Prima aanbod SPS op kleur verkrijgbaar Een aanrader Bestellen en daarna snelle verzending en aan de slag .. dank ????

Duidelijke website en snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goed en snel

Goed en snel, alles zoals je mag verwachten.

snelle levering en goedkoop

snelle levering en goedkoop

Eerste bestelling kwam op afgesproken.

Eerste bestelling kwam op afgesproken tijd binnen en was netjes verpakt.

Volgende keer weer!

Goede website met goede producten en een eerlijke prijs??

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Goede producten, goede service

Nadat er iets fout was gegaan heeft de verfwebwinkel dit zeer goed hersteld. Zeker als je precies weet wat je wilt hebben en je wilt goede producten, is dit een prima webwinkel met goede after-sales.

Product was op voorraad maar na 3 dagen.

Product was op voorraad maar na 3 dagen wachten en bellen bleek het toch niet op voorraad, hierna is er wel snel een passende oplossing geboden

Snelle verzending. Product is wat ik er van gewenst had.

Snelle verzending. Product is volgens omschrijving.

Super snelle levering zoals we dit.

Super snelle levering zoals we dit gewend zijn.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering