De juiste praktische hulpmiddelen

De juiste praktische hulpmiddelen, die ik had besteld, waren er de volgende dag al, zodat ik gelijk aan de slag kon!

Snel geleverd en goed aangekomen

Snel geleverd en goed aangekomen, doordat het zeer goed was verpakt. Top.

supersnel geleverd

supersnel geleverd

prima voor wat betreft service en.

prima voor wat betreft service en levering, mooie matte muren als resultaat !

Goed product en snelle levering

Goed product

Snelle levering en goede kleurkeuze.

Snelle levering en goede kleurkeuze mogelijkheden op basis van de NCS waaier.

Er is waarschijnlijk iets mis gegaan.

Er is waarschijnlijk iets mis gegaan met het vullen. Het emmertje zat onder de saus. Tijdens het uitpakken zaten mijn handen en mijn broek (gelukkig mijn werkbroek) onder de saus.

Supersnelle levering

De vrijdagavond om 21.30 uur een bestelling gedaan en zaterdagochtend om 11 uur alles al in correcte staat ontvangen.

besteld en keurig de volgende dag.

besteld en keurig de volgende dag geleverd.SUPER

Snelle levering, ruime assortiment, zuidelijke website.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, fijne site

Goede prijs

Goede prijs, prima producten en snelle levering

Verf besteld maar word niet geleverd

Verf besteld maar word niet geleverd

Super snelle levering

Ik had een verkeerde soort verf.

Ik had een verkeerde soort verf besteld, maar mocht dit niet terugsturen, omdat het gemengd was. Ga dus nooit meer hier bestellen. Was ook niet duidelijk dat het door hun gemengd was.

Snel correct

Snel correct

Grote voorraad en snelle levering

Voor het verven binnen huis was ik opzoek naar nieuwe rollers en een verlengstok. Na zoeken en vergelijken heb ik er voor gekozen om de totale bestelling bij verfwebwinkel te doen. Op de webshop stond dat niet alles op voorraad was maar toch had ik alles binnen 2 werkdagen in huis. Dus goed en snel geleverd!

Altijd op tijd de bestelling binnen.

Altijd op tijd de bestelling binnen.Helemaal top

Snelle levering.

Snelle levering.

Volgens afspraak

Bestelling, ging prima. Kreeg alleen niet direct een bevestiging per mail, maar een telefoontje was genoeg voor de bevestiging. Volgende dag geleverd zoals werd aangegeven.

Slechte klante service

Slechte klante service

Precies zo als ik in mijn gedachten.

Precies zo als ik in mijn gedachten had!Voor een goede prijs.

Fijne artikelen en snelle levering

Fijne artikelen en snelle levering

Snelle levering, goed verpakt tijdens verzending.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg