Perfecte en snelle levering zoals.

Perfecte en snelle levering zoals altijd,maar geen roerstokjes erbij deze keer. De roerstokjes worden nageleverd dat is Top!!!

Goede service en snelle levering!!

Goede service en snelle levering!!

Snelle service! Perfect verpakt, makkelijk besteld en snel ontvangen.

Poeder waterbeits van CLOU.

Snelle service en een goed produkt!En in kleine hoeveelheden aan te maken met water.

Meerdere malen wat besteld en alles tot.

Meerdere malen wat besteld en alles tot in de puntjesverzorgd thuisgeleverd.

Goed en snelle service opgelet kleur

Goed en snelle service.Alleen goed opletten als je in mijn geval gewoon witte muurverf wilt van Sikkens.Je kan kiezen tussen 100% wit of op kleur gemengd.Als je op kleur gemengd 100% wit kiest betaal 43� meer voor een pot van 10l.Prijs verschil te laat opgemerkt aangezien beide 100% wit is.

Product doet niet wat het beloofd.

Een product besteld met de veronderstelling dat het zou werken op basis van een geschreven blog op hun site. Zonde van me geld.

Gewoon tevreden.

Fijn geholpen en netjes afgeleverd tevreden.

Snel en het juiste artikel

Snel en het juiste artikel

Missend artikel

Tot dusverre was ik zeer tevreden over Verfwebwinkel. Maar bij de laatste bestelling ontbrak een rol tape. Een klacht ingediend via email. Kreeg als antwoord dat het via de contactpagina moest.Netjes gedaan, maar dan verdwijnt het bericht gewoon in een zwart gat. Geen ontvangstbevestiging, helemaal niets. Nu een week verder en taal nog teken.Het gaat me nog niet eens zozeer om die rol tape, maar de manier waarop dit gaat...

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en eenvoudig retour wat we niet gebruikte.

Supersnel

Supersnel, goede prijs

Netjes bezorgd

Netjes bezorg

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Er was een fout gemaakt door het bedrijf, na contact met de klantenservice werd dit snel erkend en kostenloos ontving ik de juiste verf. Prima

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Goed verpakt en geheel volgens verwachting

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en scherpe prijs

Lange levertijd zonder op de hoogte te.

Lange levertijd zonder op de hoogte te worden gebracht dat product niet voorradig is. Zelf contact gezocht via app. Er word aardig gereageerd door medewerker die een alternatief aanbiedt. Helaas voor mij geen optie. Dan neemt de volgende dag een collega de chat over, die mijn reactie niet goed heeft gelezen, ik reageer en hoor daar niets meer op. Een paar dagen later ontvang ik alsnog de verf....slechte communicatie.

Weinig flexibiliteit, let op het retourbeleid

Lak kwam veel te laat aan waardoor we de lak bij een andere winkel moesten kopen. Omdat het een gemengde kleur was helaas geen mogelijkheid om te retourneren. Weinig flexibiliteit vanuit de klantenservice.

Na ruim een week nog steeds aan het.

Na ruim een week nog steeds aan het wachten op mijn bestelling terwijl deze een dag later geleverd zou worden.

Precies ontvangen wat ik zocht.

Precies ontvangen wat ik zocht.Ook lekker vlot.

Top website

Top website, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

snelle verzending echt de volgende dag.

snelle verzending echt de volgende dag binnen geweldig en ga weer bestellen ensupermooie verf van erik kuster

Had het product snel nodig.

Had het product snel nodig i.v.m.lekkage het werd ondanks alle drukte bij koeriers netjes op tijd geleverd

Enige winkel waar ik sigma binnenlak.

Enige winkel waar ik sigma binnenlak mat spierwit kon kri. Verdrpc,snelle levering.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg