Precies gekregen wat ik besteld had

Precies gekregen wat ik besteld hadMaar lang gewacht

Prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle service, goed verpakt

Prima bedrijf

Prima bedrijf. Grote sortering en gunstige prijzen.

Prima service en advies

Prima service en adviesEn snelle levering natuurlijk

Prijs/kwaliteit prima

Prijs/kwaliteit prima. Snelle bezorging.

Prima service, zelfs bij nalevering.

Idioot beschadigd blik van � 172,-!!

Ik neem aan dat als ik de toch niet goedkope verf van Farrow en Ball bestel, 2x 5 liter, echt niet goedkoop, dat je toch normale blikken krijgt.....Een was keurig, de andere is alsof ermee gekegeld is..en dan bedoel ik niet een deukje in het blik, maar echt alsof er mee gegooid is!! Maar dan had het deksel er nog normaal uitzien, maar dat is ook niet het geval, het is alsof het deksel met de spitse kant van een hamer is dichtgeslagen!!Hoop dat ik die na openen weer normaal dicht krijg. Heel vreemd!!!!Update 30-11-2023:Van 3 sterren in mijn vorige review naar 1 ster, wilde nog een blik verf van Farrow en Ball bestellen en op Google search is de prijs voor 2,5 liter Modern emulsion bij Verfwebwinkel � 63,99...maar als je daarop klikt en je kleur aangeeft is dat blik ineens � 109,00!!!! Pure misleiding dus!Ik ga toch maar naar een andere webwinkel, ook al betaal ik daar dan ook meer dan � 100,-.Verfwebwinkel heeft voor mij de rode kaart

Bestellen en.leveren

Ik heb de verf nog niet gebruikt maar het bestellen en leveren is goed verlopen

Het bedrijf heeft mij goed ge�nformeerd.

Het bedrijf heeft mij goed ge�nformeerd over de producten.

Heel goed geholpen bij het zoeken naar.

Heel goed geholpen bij het zoeken naar een alternatief.

Gunstige prijs en snelle en correcte.

Gunstige prijs en snelle en correcte bezorging! Top!

Niet op voorraad

Ik had 5 blikken muurverf besteld. 2 blikken kwamen op tijd maar de andere twee waren niet op voorraad. Na twee weken heb ik gevraagd of ze een creditnota wilde sturen dat hebben ze gedaan. Het zou fijn zijn geweest als ze direct bij het plaatsen van mijn bestelling hadden doorgegeven dat het niet op voorrrad was. Dan had ik het ergens anders kunnen bestellen. Nu lag mij klus twee weken stil.

Het blik kwam flink beschadigd aan.

Het blik kwam flink beschadigd aan.Toen ik daar over belde deed de telefonist alsof dit normaal was en dat ik zeurde . Nadat ik het blik opende was het niet meer te sluiten.Voor de goed orde de doos was onbeschadigd dus het blik is door Julie zo beschadigd verstuurd.

Ik heb bestelling bij hun gedaan en zou.

Ik heb bestelling bij hun gedaan en zou binnen een dag binnen krijgen maar ik krijg het pas na 4 dagen binnen na bellen en mailen en ik zou verzendkosten terug krijgen heb nog steeds niks ontvangen

Het product was goed

Het product was goed, het was goed verpakt, netjes op tijd bezorgd en scherp geprijsd.

Het duurde 3 maanden voor ik mijn.suf

Het duurde 3 maanden voor ik mijn bestelling binnen had

Het is correct en snel geleverd

Het was snel

Goeie prijs

Goeie prijs. Snelle levering.

Er waren problemen met mijn bestelling

Er waren problemen met mijn bestelling. Het was niet duidelijk dat het 10 dagen zou duren en na 10 dagen heb ik toch zelf gebeld over de status. Toen was alles meteen geregeld, dus daarom 4 sterren, voor de snelle oplossing.

Er is een ruime keuze aan producten

Er is een ruime keuze aan producten, en de bestelling is mooi optijd bij mij aan gekomen .

Bestelling verf, topzaak

Eerste keer in het filiaal geweest, nette winkel met vriendelijk personeel. Daarna online besteld, waarbij de emmer tijdens het transport is stuk gegaan. Na contact netjes een nieuwe geleverd.

Duidelijke website

Duidelijke website, makkelijk bestellen en zeer snel geleverd, top!

Slechte communicatie

Duurde maanden en 5 mails voor een terugbetaling

Duidelijke uitleg bij bestelling en.

Duidelijke uitleg bij bestelling en snelle/tijdige levering.

Blij mee!

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen, snelle levering en super verf!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg