Correcte levering en terugkoppeling.

De goederen werden correct geleverd. Met enige vertraging. De berichtgeving hierover was uitstekend. De prijs was zeer gunstig.

waardevol

Mijn verf was op kleur gemaakt en het was prcies de kjleur die ik zocht en nodig had echt super .

v

v

Afwachtend!!!

Ik heb een bestelling gedaan waarbij na bevestiging aangegeven dat de levering niet compleet was omdat primer ontbrak… en nageleverd zou worden. Ok heb hierop middels contact formulier gereageerd met mededeling dat ik contact zou krijgen. Dit bleef uit waarna ikzelf weer contact gezocht heb en begreep dat de primer nog niet besteld was bij leverancier… ondanks het goede weer kan ik niet aan de slag… dat is spijtig

Snelle levering en erg goed en veilig verpakt.

Bedrijf doet wat het belooft.

Perfecte en keurig nette levering

- snelle levering - duidelijke informatie wanneer er geleverd gaat worden - her geleverde keurig netjes verpakt

Snelle levering met service.

Door een mengfout kreeg ik de verkeerde kleur. Met het opsturen van een paar foto's kreeg ik binnen 1 dag toch de juiste kleur toe gestuurd. Top geregeld.

netjes verpakt en optijd geleverd

Snel geleverd goede prijs.

Voor herhaling vatbaar.

Duidelijke site. Eenvoudig te bestellen en mooi op tijd geleverd.

Goed verpakt! Fijne verf

Niet op voorraad

Verf besteld en volgende dag in huis. Helaas volgt er een erachter niet op voorraad terwijl ik standaard product heb besteld. Wanneer ik dit vooraf wist, had ik elders kunnen bestellen

Goede prijs kwaliteit/verhouding

Fijne snelle aflevering van Sikkens verf en lak!

Info klopt niet

Mooi verf maar produktinfo over de m2 klopt niet. Er staat dat je met 1 liter 14m2 kunt verven, maar het is niet eens 6m2..... Na telefonisch contact vertelde ze mij dat ik het waarschijnlijk niet juist heb aangebracht, voorgestreken, terwijl het muurtje zelfs al een verflaag had en ik kilometers in ons zelf gebouwde huis heb geverfd. Kortom ik ben een ervaren schilder, eerste x met dit merk. Normaal gebruik ik met name Farrow&ball en nog nooit problemen hiermee gehad. Geen tegemoetkoming, erkenning of begrip en dat maakt dat ik hier niet weer ga bestellen. Jammer

Gekregen waar ik om gevraagd heb, snelle levering en juiste kleur!

Goede site, snelle levering

Wordt goed op de hoogte gehouden over de zending

Doen wat ze beloven, zelfs eerder dan verwacht

Meerdere keren een emmer verf nodig gehad. Ik bestel per project waar ik mee bezig ben. Laatst op zaterdag besteld en tegen alle verwachtingen in op zondag het bericht dat de zending al bij PostNL afgegeven is. Ik had niet verwacht dat ze op zondag ook werken. Had voor mij niet gehoeven.

Slechte service.

Slechte service, bestel al jaren dezelfde verf/kleur. Afgelopen zomer week de kleur erg af, verschillende keren gebeld, gemaild, geappt. Werd me uiteindelijk gezegd dat ik alleen maar aan het klagen was, terwijl ik bezig was om een oplossing te vinden om gewoon dezelfde kleur te kunnen verkrijgen..! Na een week kreeg ik een mail, dat ik stalen op kon sturen om eea te vergelijken. Mosterd na de maaltijd.. de schilder moest natuurlijk gewoon door.. Makkelijk is deze manier van online verkopen..!

Niet volgens site voor 22 besteld volgende dag in huis!

Wordt niet op mail gereageerd. Heb 3 dagen gewacht nog niets . Nu komt de verf jaja hij is al droog bij een ander gekocht ! Hadden ze maar gewoon gecommuniceerd was er niets aan de hand geweest . ( ik niet

Zeer snelle en goed service!

Er wordt altijd goed meegedacht!!

Verkeerde productinformatie en niet vriendelijk

De product informatie op de site klopt niet waardoor het product bij gebruik niet geschikt bleek. Contact opgenomen en een ronduit onbeschofte medewerkster aan de lijn gehad. Eén ster is nog teveel voor dit bedrijf

Vlug geleverd

Snelle levering. De tweede keer zelfs de dag erna, super.

Heel erg tevreden

Ik heb een aantal bestellingen gedaan en is super goed bevallen. De site is makkelijk, je kan snel de juiste producten vinden, en wat je besteld is van zeer goede kwaliteit. Netjes verpakt zowel de verfbussen als de verpakking zelf. Snelle levering, 3 x besteld waarvan 2 keer de volgende dag bezorgd door PostNL en en 1 x een dag later ... Was druk bij postNL, ook andere pakketten kwamen die dag niet binnen... Kortom aanrader !!!!!!

Gewoon prima!

Muurverf, kwasten en rollers besteld. Op tijd geleverd en een goede prijs

Alles volgens afspraak! Top.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg