Kleurenwaaier van F&B besteld

Kleurenwaaier van F&B besteld, helaas ontbraken er 17 kleuren. Meerdere keren een mailtje gestuurd maar nooit reactie gekregen.

Uitstekende service, snelle reactie en snelle levering, ga zo door!

Verkeerde verf werd bezorgd

Verkeerde verf werd bezorgd. Erg onhandig omdat de schilder besproken was. Verf moest teruggestuurd worden maar de mail die je dan krijgt is volledig gericht op het terugsturen van machinematerialen, ik begreep er niks van. Over gebeld: ik was de eerste die hier over belde....... Vervolgens werkte de gestuurde barcode niet. Van post.nl weer terug met dat blik :( Kortom ik ben genezen van verfwebyinkel, voortaan een deurtje verder.

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit, er was even verwarring over de kleur, ik zag een code aan als RAL-kleur, maar dat hebben ze snel gecorrigeerd.

Beetje jammer dit...

Qua bestellen ging het prima en alles snel geleverd maar we hadden best dure verf gekocht en tijdens de klus de pot op de juiste manier bewaard en toch kwam er een vel op en was het restant niet meer bruikbaar. Meermaals contact gezocht met de shop via de whatsapp en na drie keer het filmpje te hebben opgestuurd (elke keer waren blijkbaar de oude berichten weer weg en elke keer kreeg ik weer een andere persoon op de app) en het hele verhaal te hebben verteld ben ik er wel een beetje klaar mee. Enige advies wat ik kreeg was om de verf goed door te roeren. Maar dat hadden we zelf ook al wel bedacht ;-)En ja, we hebben het blik verf echt op de juiste manier bewaard (stond maar een week vanwege het weer en daarna gingen we weer schilderen). We hebben hier andere blikken al jaren staan op dezelfde manier en daar kunnen we gewoon weer mee schilderen. Beetje jammer dit.NB Als reactie op deze review komt de melding dat het al telefonisch is besproken maar ik heb nooit iemand van de Verfwebwinkel aan de telefoon gehad. Alleen via Whatsapp contact gezocht en tot drie maal een filmpje gedeeld en klacht uitgelegd maar nooit echt antwoord gehad.

Geen reactie klantenservice en product niet voorradig

op 19 september hebben we het product Dune - 0,1L Wall Emulsion Silk Mat besteld. Deze staat/stond voorradig zou - mits voor 22:00 uur besteld - de volgende dag geleverd worden. Echter, na het ontvangen de orderbevestiging werd een levertijd van een 5 weken gecommuniceerd.Om die reden hebben we op 23 september bovenstaand aangegeven bij de klantenservice van Verfwebwinkel met daarnaast het verzoek de order te annuleren. Te meer omdat op 23 september het product nog steeds als voorradig aangeboden wordt. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.Op moment van schrijven staat het product n�g steeds als voorradig op de website, maar ontvangen we een geautomatiseerd bericht dat we niet vergeten zijn waarbij opnieuw vermeld wordt dat de levertijd 5 weken is. Intussen hebben we na een goede week nog geen reactie gehad op onze mail.

Extra lange levertijd

Heb potje verf besteld. Na anderhalf maand wachten niets gekregen. Klus zal blijkbar wachten tot volgende jaar :/ Ze geven schuld aan de leverancier maar geen indicatie hoevel meer dagen / manden / jaaren moet ik wachten. Niet een serious bedrijf.

Dit bedrijf komt haar belofte niet na

Dit bedrijf komt haar belofte niet na. "Voor 22:00 uur besteld = morgen in huis"? Vergeet het maar. De vermelding dat het product op voorraad is, blijkt daarmee ook een dooddoener. Ook na 2 dagen is er nog niets geleverd en ik vraag mij af wanneer het dan wel komt. Je wordt niet ge�nformeerd.Op een replay van de bestelbevestiging wordt niet inhoudelijk gereageerd, je wordt dan verwezen naar een webformulier.Deze misleidende vorm van verkopen is schadelijk en irritant, zeker als je dringend verlegen zit om het product. Voor mij nooit meer Verfwebwinkel.

Echt een vreselijk bedrijf

Echt een vreselijk bedrijf. Komen beloftes niet na, zoals voor 22 uur geleverd, morgen in huis (5 dagen later nog steeds niets ontvangen), , producten ineens toch niet op voorraad etc. Communicatie heel bijzonder, want je kan niet mailen naar een normaal emailadres, moet via een contactformulier, waar ik bij mijn eerste bestelling nooit meer iets op heb gehoord, de 2e keer na wat boosheid vanuit mij, een onbeschofte toon en weinig info. Hierna besloten dat ik mijn order wil annuleren. Heel vervelend, want had het product echt nodig, vakantie is nu voorbij. De enige mails die wel worden gestuurd bij 1e en 2e bestelling is dat ik niet betaald had, ook toen ik de verf van de 1e bestelling al binnen had. En die blijven maar binnen komen, waar ik ook contact over heb opgenomen, maar ook geen reactie op, laat staan een excuus. Helaas was is vergeten dat de 1e bestelling niet top was gegaan, dus helaas voor de 2e keer ingetrapt, maar nu echt nooit meer. En ik ben niet de enige als ik de reviews lees. Ga je schamen Verfwebwinkel.nl.

SLECHTE WEBWINKEL!!

SLECHTE WEBWINKEL!!Wij hebben via de verfwebwinkel het product Rust-Oleum EpoxyShield Maxx gekocht om aan te brengen op onze garagevloer. Dit product zou namelijk geschikt zijn voor onze gevlinderde cementdekvloer. Nadat het product is aangebracht door een professional, na het voldoen van alle voorschriften, bleek het niet te doen wat het zou moeten doen, namelijk een strakke afwerkvloer cre�ren. Na dit te hebben aangekaart was het antwoord tot tweemaal toe, het product kan niet op een gevlinderde betonvloer worden aangebracht. Aanbod was een kortingscode van 20%. Echter betreft het een zandcementvloer wat niet hetzelfde is als een betonvloer.Uiteindelijk is dit door een andere werknemer goed opgepakt en een heel traject met Rust-Oleum opgestart om naar een oorzaak te zoeken. Uiteindelijk kwamen er 2 mogelijke oorzaken aan het licht. Oplossing was, zonder enige garantie, of de hele coating van de vloer afschuren, primeren en opnieuw coaten, of alleen opnieuw de coating aanbrengen. Tevens zou de medewerker van de Verfwebwinkel kijken wat zij nog voor ons konden doen. Hierop kregen wij een aanbod van wel 10%. Terwijl het product in de tussentijd nog eens met � 45,- is gestegen.Hieronder een opsomming van de kosten welke wij hebben gemaakt en/of hierdoor nog moeten maken:1. Wij zijn kosten kwijt voor het product.2. Wij zijn kosten kwijt voor het laten aanbrengen door een professional3. Onze vloer is op dit moment beschadigd door een ondeugdelijk product.4. Wij moeten zelf kosten maken om te onderzoeken wat de exacte oorzaak is.5. Wij moeten kosten maken om de vloer weer gebruiksklaar te maken.6. Wij moeten kosten maken voor het nieuwe product.7. Wij moeten kosten maken om dit product er wederom door een professional aan te laten brengen.Om ons af te schepen met 10% korting voor een volgende aankoop is natuurlijk lachwekkend en in onze ogen niet de manier om met je klanten om te gaan. Om deze slechte AFHANDELING en het ONDEUGDELIJK product kenbaar te maken schrijven wij deze review! Klanten lijken namelijk geen recht te hebben op enige garantie van geleverde producten wat wel in hun voorwaarden staat benoemd.

Deskundig advies bij lastige klus

Deskundig advies bij lastige klus mbt balkonvloerrenovatie, uitstekende kwaliteit producten, met goed prijsverhouding en snel geleverd. Aanrader!

Goede prijs, fijne klantenservice

Bestelling snel in huis, goede prijs en een fijne klantenservice!Een klein foutje in de bestelling werd snel ruimschoots goedgemaakt. Heel blij mee.

Overzichtelijke website

Erg fijne en overzichtelijke website, de verf werd snel geleverd voor een goede prijs.

Beloofde leverdatum wordt na betaling al niet nagekomen

Ik bestel verf omdat voor 20:00 bestellen de volgende dag geleverd zal worden. Ik betaal netjes en krijg vervolgens een bevestiging dat de standaard levering pas naar 6 dagen plaats vind. Na bellen is de verf uiteindelijk een dag later geleverd. Ik had echter 2,5 liter blikken verf besteld, op de blik staat als inhoud 2,25 liter vermeld en op het etiket CA 2,50 liter. Ik heb betaald voor 2,5 liter (niet voor CA 2,5 liter) en krijg dus 2,25 liter. Alsnog dure verf.

Komen bezorgafspraken niet na!

Met vol goede moed begonnen om mijn huis te schilderen! Tussen de slechte dagen door toch een eind gekomen. Echter kwam ik net tekort met de hoeveelheid verf die ik had. Toch maar een halve liter bijkopen!Via VerfWEBwinkel een halve liter besteld. Wel zo makkelijk. Op zondag besteld de volgende dag in huis. Dat kwam prima uit gezien de weersverwachtingen!! Zo gezegd zo gedaan!Op de maandagochtend een mail met een vertraging. een onvoorziene omstandigheid. Ik via de app mijn probleem uitgelegd dat ik de verf echt nodig had op dinsdag. Dat werkt goed! Het was geen probleem, zou de maandag echt bezorgd worden. Top geregeld. Echter in de middag een mail van TNT dat de verf "pas" dinsdagmiddag bezorgd zou worden. Dat was niet de afspraak en had ik niks aan. Ik weer op de app met VerfWEBwinkel. Een lange discussie volgt. Ik ga nu een andere verf komen anders klopt de hele planning niet meer. Korte samenvatting excuus dat zo gelopen is en de eerste informatie dat het op maandag bezorgd zou worden. Verf (op kleur gemengd) kan niet terug. Ik zit nu met een halve liter verf, toch bijna 42 Euro, waar ik niks mee kan om dat deze te laat, niet conform afspraak geleverd wordt. Op mijn laatste vraag :"En nu?" komt geen reactie. Ik heb nu dure uitgave moeten doen omdat afspraken niet nagekomen zijn! Empatisch en oplossend vermogen heb ik gemist.Kortom mocht je verf nodig hebben op korte termijn zou ik heroverwegen (of gewoon niet doen) om bij verfWEBwinkel te bestellen. Er is een alternatief!Advies voor VerfWEBwinkel is om de informatie op de site aan te passen. Zondag bestellen in niet maandag binnen! Transparanter zijn en wellicht coulanter naar klanten op moment dat je afspraken, om wat voor reden ook, niet na kan komen. Met de opmerking op de site verf in online 40% goedkoper blijkt nu (ruim) 100% duurder te zijn.Wie wil er een halve liter Sigma RAL 7012 overnemen?Ps. Mochten jullie vanuit VerfWEBwinkel willen reageren betreft Ordernummer VW-100021717Aanvulling 27/7Als toetje: ik had toch nog een klein beetje nodig. Deed iets meer dan vooraf bedacht. Ik had immers toch genoeg verf. Wat in het blik zat leek wel beits!! Dit blik is inmiddels onderweg naar verfWEBwinkel.de wet van Murphy.Aanvulling 31/7Ik werd gebeld door VerfWEBwinkel. Men heeft excuses gemaakt. Men is idd hun belofte, welke reden dan ook, niet na kunnen komen. Men vroeg wat een oplossing zou zijn. Geld terug of een nieuwe pot verf. Ik heb gekozen voor geld terug. Als extra kreeg ik een kortingscode voor volgende bestelling. Verf is inmiddels onderweg naar VerfWEBwinkel ivm klacht. Op voorhand krijg ik mijn geld terug.

Het bedrijf heeft het goed gedaan.

Het bedrijf heeft het goed gedaan alleen is het product niet zo goed als omschreven.Helaas komt de roetaanslag gewoon er doorheen en zit ik nu met een gele (gelukkig geen zwart) vlek op de muur

Prima bedrijf zeer tevreden.

Gewoon perfect.

Besteld en de volgende dag al geleverd

Besteld en de volgende dag al geleverd. Prima service

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Snelle levering van het juiste merk en.

Snelle levering van het juiste merk en kleurnummer.

Super snel binnen

Super snel binnen. een dag. Top winkel.

Duidelijke site, goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering en goede communicatie tussentijds. Top!

Prima levering

Prima levering: op tijd en heel goed verpakt

Snelle bezorging

Snelle bezorging . Helemaal prima !

Top bedrijf

Top bedrijf ! Flexibel, begrijpend, correct !

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg