Super snel en netjes verpakt.

Super snel en netjes verpakt afgeleverd. Compliment daarvoor.

Goede verf, snel geleverd

De verf was snel binnen en erg fijn om mee te schilderen.

Fijne webwinkel

Ze hadden mij verkeerde rollers geleverd. Dit probleem was supersnel opgelost. Heel erg bedankt hiervoor. Ik bestel de volgende keer weer via jullie

SPS voor een goede prijs.

Moest nog SPS primer hebben en zag het op jullie site het staan voor een goede prijs.Zodra ik weer iets van SPS nodig mocht hebben ga ik direct naar jullie site.

Snelle verzending

Snelle verzending. Mooi product, vriendelijk contact

Goede prijs en aanbod

De prijs was redelijk en in lijn met concurrenten, maar helaas kon de beloofde levering op de volgende dag niet worden nagekomen. Ik stel voor dat jullie de beloften aanpassen en jezelf meer tijd geven om aan de deadlines te voldoen.

Zeer goed gegaan dankjewel

Zeer goed gegaan dankjewel

Snelle en volledige levering

Snelle en volledige levering

Zeer snelle levering en goed verpakt.

Zeer snelle levering en goed verpakt.

alles klopte

alles klopte

Snelle levering mooie prijs

Snelle levering mooie prijs

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit

snelle levering en heel vriendelijk mvg.

snelle levering en heel vriendelijk mvg Pietersbouw

Super snelle verzending

Super snelle verzending. Met zorg en aandacht verpakt. Leuke artikelen

De bestelling is op tijd geleverd

De bestelling is op tijd geleverd

Snelle levering voor een goede prijs!

Service

Service, gemak en een goede prijs!

Levering verkeerde kleur order

Levering verkeerde kleur, men wil eerst hun adviseur laten oordelen (staat echt verkeerde RAL nr op blik) klant moet dus maar gewoon wachten op een door hen zelf gemaakte fout?! Oplossing laat op zich wachten daar ik als klant eerst juiste artikel wil hebben waarvoor betaald is maar hun daar eigen regeltjes voor maken.Bestelling 100020345 [FIX-000000613871]

Snel en voordelig

Snelle levering van een kwalitatief goed product tegen een scherpe prijs.

Snelle heren bij Verfwebwinkel.

Snelle reactie bij de zoektocht naar de juiste kleur verf. Daarna een vlotte levering met bijbehorende papieren.

de verfpot heeft tijdens het transport.

de verfpot heeft tijdens het transport gelekt, het deksel zat niet goed vast helaas.

Houdt zich aan afspraken

Levering volgende dag is ook echt levering de volgende dag. Snel en goed contact klantenservice. Fijne producten

Onvolledige levering van bestellingen

Onvolledige levering van bestellingen, te laat geleverde bestellingen. Belofte om binnen een dag te leveren klopt niet.

Ruime keuze en betaalbaar

Snelle levering deskundige personeel en betaal met een ruime keuze

Goed voor elke schilderklus

Duidelijke website en ruime keuze voor een goede prijs. Zeer snel en correct geleverd.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg