Aanrader

Goede kwaliteit, nette prijs, snel geleverd

goed en snel.

goed en snel.

K(l)eurig bedrijf.

Na paar dingetjes wat niet helemaal liep zoals het hoorde te lopen. Heb ik mijn producten keurig in goede orde mogen ontvangen.En de producten zijn goed, en keurig verwerkt in mijn project.Het zelf overspuiten van eigen keuken.Walter en David dank voor het advies??

Snelle en correcte afhandeling en.

Snelle en correcte afhandeling en levering

Verf was niet op kleur aangemaakt

Verf was niet op kleur aangemaakt

Twee keer een mail gekregen dat ik vlgs.

Twee keer een mail gekregen dat ik vlgs administratie niet betaald zou hebben. Ik heb online besteld en vlgs mij worden de producten pas opgestuurd als er ook betaald is. Beetje vreemd dus. Uiteraard niet nogmaals betaald ??. Qua materiaal: prima, netjes op tijd het bestelde geleverd.

Snel

Sneller en de andere afspraak te plannen en ik heb je al wat een leuk idee maar ook de eerste helft van de aankoop van een mooi plekje in mijn grote vriend van de kosten voor het fijne van je zien hoe gaat het met jullie en de andere afspraak met je te horen

Prima service Nog geen 24 uur later aan huis geleverd. Ideaal!

Prima ervaring

Prima ervaring, levering dik in orde

Supersnel geleverd

Supersnel geleverd

Snel en goed ??

Snel en goed ??

Ik kreeg een betalingsherinnering

Ik kreeg een betalingsherinnering, zelfs 2x terwijl ik al had betaald meteen bij aankoop. De verf was wel heel snel binnen.

Snelle levering. Goede kwaliteit artikelen.

Goede opvolging.

Kleine hickup in de bestelling. Goed opgelost, snelle reactie via de App. Fouten horen bij het leven. Gaat er om hoe je er mee om gaat.

Snelle levering, goed verpakt. Volledig te volgen pakket.

Snel en servicegericht

Ik had snel verf nodig en die hebben ze gelijk op de dag bezorgd.

Fijne shop

Fijne webshop, geen opdringerige poespas maar de kortste weg naar je product.Snel geleverd en perfect op kleur.

Snel en goed.

Snel en goed.

Goede service en prijs

Goede service en prijs

duidelijk en geleverd zoals beloofd

duidelijk en geleverd zoals beloofd

Goede service na defect ontvangen bestelling

Douglas bescherming olie besteld. Het blik was jammergenoeg met het transport defect geraakt en hierdoor zat alles onder de olie. Na contact via WhatsApp hebben ze een volledig nieuw blik opgestuurd de volgende dag ontvangen! Wat een goede en vriendelijke service.

Opgelost

Na een klein ongemak heeft de Verfwebwinkel.nl het netjes opgelost. Dank hiervoor.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. We zijn netjes op de hoogte gehouden van een artikel dat later werd geleverd. Vriendelijke klantenservice.

Vlotte levering

Liep allemaal soepel en de volgende dag in huis.

Snel en goed!

Snel en goed!