Online besteld en de volgende dag in huis, top service en goede prijs

Snelle levering en goede service

Mengverf online besteld. Verf is goed gemengd, netjes verpakt en snel geleverd

De verfwebwinkel heeft een groot en.

De verfwebwinkel heeft een groot en uitgebreid assortiment van kwaliteitsverf en schildersbenodigheden voor een goede prijs. Daarnaast vriendelijke en vakkundige medewerkers gesproken die je goed op weg kunnen helpen bij je klus. Snelle levering en de bestelling was goed ingepakt. Zeer aan te raden en voor mij voor herhaling vatbaar.

Gewoon top!

Nu 2x besteld. Super snelle levering zoals beloofd. Zeer goed verpakt! En nog voordelig ook. Laatste levering was hendeltje afgebroken tijdens het mengen, een handgeschreven briefje er bij met excuus en een mengstok voor de verf als goedmakertje. Ik stel dat enorm op prijs, met name het handgeschreven briefje, het blijft tenslotte mensenwerk en zo�n briefje laat zien dat er betrokken mensen werken. Mooi!

Snelle levering, goede prijs en fysieke winkel. Verkeerd geleverde order (kleur) snel hersteld en gecrediteerd.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!!! Al herhaaldelijk hier gekocht.Zeer snelle service vandaag besteld morgen thuis geleverd,kwaliteitsverf zowel binnen als buiten,zeer uitgebreide kleuren keuze.

Zeer goede service

Overzichtelijke en betrouwbare website met uitstekende informatie over het product + de werkwijze op video is een pluspunt, vriendelijke en snelle opvolging bij probleempje via whatsapp , snelle levering en de verpakking was super goed verzorgd. Dat verdient zeker een dikke 5 sterren.

Blij dat ik deze online verfwinkel heb.

Blij dat ik deze online verfwinkel heb gevonden. Ik vond precies het type verf waar ik al lang naar zocht en dan nog in de kleur naar keuze, super! De verf is van zeer goede kwaliteit en aangenaam om te verwerken. Aangename en gebruiksvriendelijke webshop. Klantenservice is excellent; vlotte en vriendelijke communicatie, vlugge verzending, hier zal ik in de toekomst zeker nog bestellen! :)

Verf besteld,werd netjes zoals.

Verf besteld,werd netjes zoals afgesproken geleverd maar miste 2.5 liter grondverf... deze konden ze niet leveren,ze zijn net zoals andere groothandels afhankelijk van grondstoffen,hebben toen netjes via creditnota teruggestort

Goede telefonische service en snelle levering

Doet wat het beloofd. Snelle levering. Zeer goed verpakt. Eerst telefonisch contact gehad. Medewerkster had goede kennis van zaken over het bestelproces. Dus ik vind dit een echte aanrader. Kwaliteit van de verf wist ik al, kleur was goed gemengd.

Finess Douglas olie zeer snel geleverd!

Finess Douglas olie besteld voor de nieuwe schutting, keurig en degelijk verpakt de voldende dag al in huis. Toen bleek dat we meer nodig hadden bestelden we dat op vrijdag laat in de middag en zaterdag was het er al! Topproduct en supersnel geleverd.

Grondverf niet beschikbaar?

Ik plaatste een bestelling van een product dat bestond uit grondverf en een deklaag (Little Greene Toms Oil Eggshell). Omdat de grondverf niet beschikbaar was, kreeg ik bijzonder snel een goed overzicht van mogelijke alternatieven - bijzonder goed onderbouwd. Na bestelling werden de producten binnen een dag geleverd. Prima!

Aanrader verfwebwinkel.nl

Twee keer spagtelputz op kleur besteld! Om 20:00 savonds. Volgende dag in huis! Snel zonder extra kosten en goed verpakt om schades te voorkomen! Zeer tevreden over de verfwebwinkel.

Niet beloven dat als je het voor 22.00.

Niet beloven dat als je het voor 22.00 uur besteld en het dan pas 2 weken later bezorgd krijgt. Had het anders nooit besteld.

Keurig afgeleverd

Keurig afgeleverd, fantastisch verpakt,kortom klasse, geen enkele wanklank.Chapeau

goedkoop en snel geleverd

goedkoop en snel geleverd

Grondverf niet beschikbaar?

Snel geleverd! Helaas geen roerstok erbij geleverd.

Snel geleverd!Het is jammer dat er geen roerstok bij de potten verf geleverd wordt, dat zou toch normaal moeten zijn.

Goed verpakt en de volgende dag.

Goed verpakt en de volgende dag geleverd .

Fijne verfwinkel online

Fijne verfwinkel online

Goed advies prima service

Goed advies prima service

Was snel geleverd

Was snel geleverd

toppie

snel - goede kwaliteit en service

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd