Keurige snelle levering en schappelijk.

Keurige snelle levering en schappelijk geprijst.

Snelle levering van de artikelen

Snelle levering van de artikelen, in een passende verpakking.

bestelde product snel gekregen en erg.

bestelde product snel gekregen en erg goed verpakt. top

mijn bestelling kwam snel en was goed.

mijn bestelling kwam snel en was goed.

Volgens afspraak geleverd!

Volgens afspraak geleverd!

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Veel werk voor niks gedaan.

Na 3 weken ontving ik mijn bestelling. 1 artikel was uitverkocht. Na veel gebeld en gemaild te hebben was er eindelijk een wakkere medewerker die het artikel aanbood echter een ander merk. Daar ging ik mee akkoord. Na ontvangst kreeg ik nog een mail, dat ik de hele bestelling opnieuw moest bestellen. Ondanks dat ik mailde dat de bestelling al bij mij was bleef de medewerkster bij haar standpunt. Heb het mailen maar gestopt.

Netjes geleverd wat ik heb besteld

Netjes geleverd wat ik heb besteld. Kwam 1 dagje later dan verwacht.

Snelle levering van de producten en.

Snelle levering van de producten en netjes verpakt

Vlotte levering en goed verpakt.

Vlotte levering en goed verpakt verzonden.

Snelle levering! Let op dat je bepaalde verf, zoals F&B verf niet kunt retourneren.

Nog eventjes gebeld toen ik een foutje.

Nog eventjes gebeld toen ik een foutje had gemaakt, tof

Bestelling goed en snel verwerkt

Bestelling goed en snel verwerkt. Jammer dat door Post NL de levering vertraagt was.Maar door verfwebwinkel prima verzorgt.

Goed geholpen super winkel!!!!!

Goed geholpen super winkel!!!!!

Duidelijke website en correcte.

Duidelijke website en correcte levering, verf was goed verpakt, scherpe prijs

Afspraak is afspraak

Duidelijke site om te bestellen. De bestelling werd keurig op tijd afgeleverd.

Bezorging was snel, netjes verpakt en zonder bizar grote doos. Prima service.

Verkeerde product geleverd.

Verkeerde product geleverd.

Zeer snelle bezorging en goede prijzen

Zeer snelle bezorging en goede prijzen

Snel en top gezorgd

Snel en top gezorgd

Zes sterren voor superservice

Altijd snelle en professionele service, maar deze keer een extra ster! Voor het razendsnel opnieuw verwerken van een bestelling die door PostNL was beschadigd en daarna "vernietigd". Wat een verademing als een medewerker zegt, Ik hou wel van een uitdaging ;) Veel dank en complimenten.

Nette prijs en snelle levering

Nette prijs en snelle levering

Product snel geleverd

Product snel geleverd. Erg blij mee.

Snel geleverd en prima service e n.

Snel geleverd en prima service e n geduld bij het kiezen van de juiste kleur

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg