Miste wel de toegezegde kwast

Miste wel de toegezegde kwast. Daarom geen 5 sterren

Vertrouwd gevoel !

De bestelling was heel snel ter plaatse, uw bedrijf na al verschillende bestellingen geeft me een heel vertrouwd en veilig gevoel?

verkeerde levering.

ik heb Grachtengroen besteld en kreeg n=mintgroen opgestuurd in een gedeukt blik. ik zal dit morgen retourberen Tevens wil ik melden dat de kpm er drie dagen over gedaan heeft het bestelde artikel af te leveren.

Gebrek aan vooraad beheer

Ik had op zondag schuurpapier besteld wat de volgende dag geleverd zou worden maar na er op donderdag maar eens achteraan gebeld te hebben konden ze vrijdag 2 van de 3 bestelde grofheden leveren en de laatste wacht ik nu 10 dagen later nog steeds op

uitstekende service

op tijd bezorgd en zeer korte levertijd

Gewoon erg tevreden

Gewoon erg tevreden

Prijzen en levering zijn goed, klantenservice matig.

Prijzen zijn goed, levering redelijk snel.Een factuur sturen is blijkbaar lastig, zat niet in de bevestigingsmail of bij de zending.Na diverse verzoeken nog steeds geen reactie gead...zijn inmiddels een week verder.

Wel Beste wat er mis ging ik heb bij de.

Wel Beste wat er mis ging ik heb bij de bestelling meteen betaald en enkele dagen stuurt u mij een mail met de vraag om mijn rekening te betalen tot twee maal zelfs en at vind ik niet kunnen groetjes Ronny

Supersnelle levering

Supersnelle levering, netjes en de verf is uitstekend verpakt.

Snelle levering, kwaliteit verf tegen een redelijke prijs

Prima product snelle service

Goede afhandeling. Product netjes en snel geleverd

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering.

Heel netjes verpakt en snel binnen.

Heel netjes verpakt en snel binnen.

Snelle levering.

Snelle levering.

Trage communicatie en trage.

Trage communicatie en trage beantwoording vn mail ivm problemen. De chat duurt eeuwen en antwoorden spreken elkaar tegen. Vroeger besteld geen problemen maar sedert een paar maanden zienderogen achteruitgang. En nu leveren ze ook al niet meer in Duitsland ??

Hele fijne behulpzame klantenservice en.

Hele fijne behulpzame klantenservice en snelle levering, top!

Mailen 6x of ze een beoordeling mogen

Mailen 6x of ze een beoordeling mogen. Nou bij deze. Ook maken ze je ongevraagd lid van de nieuwsbrief. Stalkers

Snel geleverd.

Gewoon goed !!!!

Prima service, ze doen wat ze beloven ??

Met klussen kwamen we verf tekort

Met klussen kwamen we verf tekort , toen hebben via verfwebwinkel nieuwe besteld en we hadden het de volgende dag al thuis zodat we verder konden ! Top!!

trage levering

Door te leveren via Post nl komen de spullen meestal te laat. in dit geval 3 dagen levertijd.

Goede prijs / kwaliteit

Goede prijs / kwaliteit

Slecht

Op zondagavond Farrow & Ball Estate Emulsion Joas White besteld en via Ideal betaald, volgens de site op voorraad en volgende dag verzonden. Op dinsdagavond kreeg ik een mail dat de verf niet is verstuurd omdat ze nog in afwachting van betaling waren?? Via Ideal zondagavond betaald dus slaat nergens op... klantenservice gebeld, de eerste die ik sprak vroeg om een betaalbewijs te sturen via whatsapp, en reageert daar vervolgens niet op. De tweede die ik sprak geeft aan het uit te zoeken en belt vervolgens terug om de schuld bij PostNL te leggen, die zouden het pakketje kwijt zijn geraakt, kansloos... Al met al verf uiteindelijk pas na een week binnen, schilders stonden ingepland voor donderdag dus die heb ik maar alles wit laten sausen en we hebben zelf later de F&B wanden gedaan. Verf wel supermooi trouwens, als ik dan toch nog een pluspuntje moet noemen...

Goed verpakt

Goed verpakt. Enige wat ik mis als je verf besteld is dat ze er geen roer houtje in doen.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg