Goed verpakt

Goed verpakt. Enige wat ik mis als je verf besteld is dat ze er geen roer houtje in doen.

Mijn product is nog steeds niet thuis.

Mijn product is nog steeds niet thuis binnen een week

Hele goede en snelle service

Hele goede en snelle service, snel antwoord op je vragen en vooral ook goede kwaliteit!

geen antwoord

ik heb al paar keer gevraagd om factuur voor mijn boekhouding maar krijg geen fatsoenlijke reactieondanks reactie hieronder 29-6-23 nog steeds geen factuur

Snelle levering en een duidelijke productomschrijving

Snelle leveringGoede beschrijving bij het productEn het alle belangrijkste de prijs is perfect.

Nette prijzen

Nette prijzenLevering op tijd Goed verpakt

Goed en op tijd bezorgd

Goed en op tijd bezorgd

Goed en snel geleverd.

Goed en snel geleverd.Wij zijn zeer tevreden.

We hebben 4-6-2023 verf besteld die.

We hebben 4-6-2023 verf besteld die volgens de site op voorraad was en dus binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd kon worden. Maar de verf werd pas 15-06-2023 geleverd.

Snelle bezorging in een heel goede.

Snelle bezorging in een heel goede verpakking

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Bestelling was keurig op tijd

Bestelling was keurig op tijd

Sikkens XD High Gloss vaste delen uitgezakt - probeem voor klant

Sikkens XD High Gloss verf besteld en zoals meestal de volgende dag geleverd. Een klein buitenkozijn mee geschilderd. Mooi resultaat. Goede verf zoals altijd. Vandaag, twee weken later wil ik een tweede kozijn schilderen, maar bij het doorroeren van de pot blijkt er een harde korst onderin te zitten. Het voelt aan als schuurpapier. De verf erboven is opvallen dun. Blijkbaar zijn de vaste delen uitgezakt en aan de bodem van de pot vastgekoekt. Ik heb al 10-tallen potten Sikkens Rubbol verf op water- en terpentinebasis gebruikt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Contact opgenomen met Verfwebwinkel. Er zijn geen vergelijkbare meldingen binnen gekomen en men is van mening dat de oorzaak niet bij Verfwebwinkel ligt en dus het probleem van de klant is. Dat ik 10-tallen potten Sikkens voor me heb staan die geen van allen dit probleem vertonen maakt niet uit. Men blijft van mening dat het probleem niet door hen veroorzaakt kan zijn, dus dan is het het probleem van de klant. Zelfs een voorstel om de schade dan te delen wordt niet ingewilligd. Er wordt 15% korting geboden op de volgende aankoop.Die volgende aankoop komt er niet. Ik moet nog een heel huis schilderen, maar die verf haal ik wel ergens anders. Kennelijk is een paar Euro nu belangrijker dan een terugkerende klant.Ik geef twee sterren omdat ik veel verf bij Verfwebwinkel heb gekocht en ze altijd razend snel leveren. Ook staan mensen je netjes te woord als je vragen hebt over kleurverschillen tussen primers en aflak of tussen stalen en de verf in werkelijkheid.Zolang het goed gaat, gaat het goed, maar als het fout gaat dan is het jouw probleem.

Snelle levering, goed verpakt

Uitstekend telefonisch advies

Uitstekend telefonisch advies. Zeer snelle levering

Snelle levering, goede prijs

Snelle en correcte afwerking/ bezorging.

Snelle en correcte afwerking/ bezorging van de bestelling.Zeer goede producten en merken tegen een uiterst gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader deze leverancier !

het geen ik bestelde was perfect

het geen ik bestelde was perfect. De levering volledig ok!!!

Directe levering van het gevraagde.

Directe levering van het gevraagde product

Razendsnel bezorgd

Goed aanbod van kwaliteitsverf, heel snel bezorgd.

Aangegeven wat de juiste voorraad is op.

Aangegeven wat de juiste voorraad is op jullie website, klopt nu niet. Krijg het veel te laat geleverd en in delen. Klopt de bestelling ook nog niet houtplamuur besteld hoor je twee kokers te krijgen A en B. Krijg je alleen koker A, weer bellen sturen ze nu wel heel snel koker A en B op. Moet alleen koker A retour sturen geef aan dat ik geen printer heb om het retour formulier uit te printen. Zeg stuur alleen koker B op dan ben ik klaar, antwoord is niet mogelijk. Nu al 3 keer bij post NL geweest en moet ook weer naar een ander bedrijf voor het retourneren. Dat allemaal voor 1 bestelling.

zeer snelle levering

zeer snelle levering. alles goed verpakt. ??

Gebruikersvriendelijke website

Gebruikersvriendelijke website, snelle levering, degelijk en veilig verpakt artikel (blik met verf).

snel bezorgd

snel bezorgd, goed verpakt