Fijn product

Fijn product, snelle levering

Het is nog mogelijk

Er was een probleempje met de kleurcode die ik had doorgegeven (Hex vs Ral) bij mijn bestelling. Om dit euvel te verhelpen werd me verzocht om de klantendienst te bellen. Eerlijk gezegd zijn voor mij klantendienst en (onredelijke) wachttijden niet meer van mekaar te scheiden dus ik zag er tegenop om te bellen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik binnen enkele seconden een echte mens aan de lijn die mij tevens vriendelijk en in een minimum van tijd kon helpen met het rechtzetten van de code. Ik was zeer aangenaam verrast dat zoiets nog mogelijk is.

Topper

Snelle bezorging.Goudhaantje wat een fijne kwast

Heel goed bedrijf, snelle levering. Product goed te volgen en goed verpakt. Volgende keer weer bij dit bedrijf bestellen.

Communicatie is top!

Communicatie is top!Klantenservice reageert snel op vragen en pakt goed door!

Goed verpakt snel geleverd

Goed verpakt snel geleverd

Contact gehad nadat ik een aankoop had.

Contact gehad nadat ik een aankoop had gedaan en dat de kleur afweek van wat we besteld hadden.. zeer fijn,snel en goed te woord gestaan. Mensen/ bedrijf denkt in oplossingen en dat is zeer prettig.Zeker een aanrader..

Prima contact met support.

Helaas was er 1 artikel niet leverbaar contact met support liep goed. Artikel geannuleerd en de rest laten bezorgen. We konden aan de slag en de credit was snel geregeld.

Snel geleverd, goed verpakt en een concurrerende prijs. Kortom: perfect.

Duurde wat langer

Nog steeds niets ontvangen. Maar nadien keurig hersteld

Beter naar de winkel.

(Te) Laat leveren dus de stucadoor was al geweest. Nu wel betalen voor retourneren. Ik snap je retourbeleid maar dit is echt drama. oh en er reageert niemand op het formulier van de website, verplicht account aanmaken dus.

Gedaan wat was afgesproken

Gedaan wat was afgesproken

Snelle levering goed afgewerkt

Snelle levering goed afgewerkt

Dinsdags besteld, week onderweg :-(

Dinsdags besteld, pas dinsdag week later ontvangen. Ik kreeg eerder reactie voor een review voordat ik het verf had ontvangen. Nadat ik zelf er achteraan heb gebeld had ik het wel de volgende dag. Er is blijkbaar iets mis gegaan. Ik had Hammerite op kleur besteld een liter wat ook niet goedkoop is. Wat ik dan een enorme domper vind is dat er geen roerhoutje bijzit! Verder is de kwaliteit en de kleur waarop het gemengd is goed. Daarom drie sterren ?? ?? ??

Prima site

Prima site, ietswat onoverzichtelijk bij bijvoorbeeld verf waarbij je keuzes kan maken welk type je wilt. Dit staat helemaal onderaan na een lap tekst als uitleg. Prettiger zou zijn eerst de keuzes met de uitleg van alleen die keuze eronder, met daaronder alle type verf en de uitleg.Wel alle soorten verf, kwasten en dergelijke benodigdheden van goede kwaliteit.De bestelling wordt ook super snel verzonden, dezelfde dag nog.

Op de site staat voor 22:00 uur besteld.

Op de site staat voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis Kreeg gelijk eenBerichtje dat het pakketje aangemeld was aan vervoerder maar na 3 dagen was het bij track en trace nog niet bekend dat het pakketje is het was aangeboden ???????

De verkoop en de belofte vandaag.

De verkoop en de belofte vandaag besteld is morgen in huis moeten jullie toch behoorlijk bijstellen in : Maandag besteld is vrijdag in huis.

Op zondag besteld en dinsdag in huis

Op zondag besteld en dinsdag in huis. Vlotte levering. Farrow en ball verf is een dure verf. Overal hetzelfde bedrag.

Kwam helaas een week later aan maar dat.

Kwam helaas een week later aan maar dat ligt niet aan jullie maar aan de bezorging die hadden een topdrukte

Verzending werd laat verstuurd

Verzending werd laat verstuurd. Contact gezocht onaardig te woord gestaan.

Trage levering

De levering was traag en dagen later dus niet wat beloofd. Daarentegen was het verfblik goed en deugdelijk verpakt

Alles was zorgvuldig en netjes.

Alles was zorgvuldig en netjes ingepakt.De prijs en kwaliteit voldoen aan alle eisen en deze verfzaak heeft een brede keuze aan artikelen.

Geen roerhoutjes meegeleverd

Geen roerhoutjes meegeleverd