Verf op ral kleur

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf beviel mij zeer goed.Verf besteld op ral kleur nummer was helemaal top in orde. Verpakking van de bus verf was over nagedacht,wat betreft het losschieten van het deksel tijdens transport. Levering tijd ook prima.

Top bedrijf

Ik moest wat langer wachten op mijn mengverf omdat deze niet op voorraad bleek te zijn. Ik kreeg toen 3 liter verf ipv 2,5 en ik werd keurig op de hoogte gehouden via de mail dat het iets langer duurde. Top bedrijf!

Na een vraag over de levering snel en.

Na een vraag over de levering snel en accuraat geholpen. Waavoorr dank!

Zondagavond besteld en dinsdag.

Zondagavond besteld en dinsdag afgeleverd.

Snel snel!

Snel snel!! Top !

het product was correct en netjes.

het product was correct en netjes volgens de aangegeven tijd bezorgd.

Goede prijs

Goede prijs. Eenvoudig te bestellen en snelle levering.

communicatie.

Erg veel tijd alvorens er communicatie over de levertijd bekend werd. alles meteen bij aankoop betaald en dan geen communicatie.. je gaat er alvast van uit dat je bedonderd bent.

Snelle levering en vriendelijk geholpen

Snelle levering en vriendelijk geholpen

Prima bedrijf

Goed verzorgd en netjes afgehandeld

Snelle bezorging en goed product

Snelle bezorging en goed product

Geen levertijd

Na 1 dag gemaild waarom ik geen bestelbevestiging heb gehad. Snel antwoord, met de smoes dat die in de spam is gekomen waarschijnlijk. Dat nog gecontroleerd, maar niks gevonden. Er Werd niks gezegd over de levertijd. Na 2 dagen weer gemaild met de vraag of er een probleem is. Weer snel antwoord dat 1 product niet op voorraad is. Er werd Weer niks over de levertijd gezegd. Direct gemaild en gevraagd wanneer ik het kan verwachten. Ik kreeg toen automatisch antwoord dat ze binnen 5! Werkdagen pas antwoord hebben. Bizar lang. Nu 7 dagen en 4 dagen later, 9 dagen na de besteldatum nog steeds niks gehoord over de levertijd. Hier bestel ik nooit meer iets

Levering was zeer adequaat.Heb direct.

Levering was zeer adequaat.Heb direct betaald. Daarna verschillende keren de mededeling dat er zou geleverd worden, wanneer ik had betaald, Een mailtje van mij hielp ook al niet. Kortom: administratief zeer matig.Leon Phernambucq

Verf was zoals beloofd de volgende dag.

Verf was zoals beloofd de volgende dag in huis.

Vertrouwde kwaliteit!

Trap eerst met restant bijgewerkt maar kleurverschil, met nieuwe pot is de trap weer geheel in zelfde mooie matte kleur!

Goeie service

Goeie service toen iets niet leverbaar was! Na contact direct weer de juiste verf verstuurd.

Levering was heel erg snel.!!

Levering was heel erg snel.!!En de geleverde extra matte Wyzanol muurverf van geweldige kwaliteit...

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering, fijne videos online met schilderinstructies.

Smiddags besteld en de volgende in.

Smiddags besteld en de volgende in huis. En voor een goeie prijs.

Snelle levering goede prijs.

Snelle levering goede prijs.

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld, ook aan de telefoon. Product was de volgende dag ook keurig binnen. Ik zou zeggen ga zo door

Eerlijke prijs.

Een goed product voor een eerlijke prijs,dat is onderscheidend.

levering bizar slecht

levering bizar slecht

Was wat gerommel met de betaling aan de.

Was wat gerommel met de betaling aan de kant van de winkel, maar toen dat opgelost was, kwam de bestelling uiteindelijk snel.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg