Volgende dag alles geleverd zoals.

Volgende dag alles geleverd zoals afgesproken, TOP!!!

no nonsens bedrijf

no nonsens bedrijf, het klopt vanaf zoeken op de site tot bestellen en supersnel leveren. Fijn bedrijf.

Heb een paar keer een aanmaning gehad.

Heb een paar keer een aanmaning gehad dat ik niet betaald heb ! Ik heb dit bij jullie nog nooit meegemaakt!

Goed de kleur bijgesteld naar wens

De kleur week wat af van onze oorspronkelijke kleur in huis, deze is toen goed bijgesteld, waarna hij weer matchte.

Snelle levering, goede kwaliteit, veel keuze op website en competitieve prijs

Snel geleverd voor een goede prijs

Snel geleverd voor een goede prijs

Snel ontvangen

Snel ontvangen, netjes verpakt met extra krimpfolie rondom de verfblikken tegen risico lekken.

Snelle verzending

Snelle verzending. Goed product voor nette prijs.

Snel geleverd en goeie kwaliteit voor.

Snel geleverd en goeie kwaliteit voor een goeie prijs.

Prima prijs kwaliteit voor top.

Prima prijs kwaliteit voor top producten en snelle levering.

Lever datum niet correct en rare reactie.

Kreeg tijdens de bestelling de melding dat ik het de volgende dag kon ophalen bij een lokale Afhaalpunt. Mooi niet dus. Stuur dus een bericht met vraag hoe het zit; komen ze met een raar antwoord dat ze mijn vraag niet in behandeling kunnen nemen. Wel lezen en reageren maar niet behandelen. Een dikke nul dus voor hen. De verf was goed, daarom een 1 ster; maar ja dat heeft niets met hen te maken

Snel, goede prijs, goed advies

Snel, goede prijs, goed advies

Helaas duurde het langer dan aangegeven.

Helaas duurde het langer dan aangegeven was op website. De verf was goed

Beits op tijd ontvangen

Beits op tijd ontvangen. Goed verpakt. Verwerking op douglas houten tuinpalen precies zoals verwacht

gewoon netjes geleverd wat besteld is.

gewoon netjes geleverd wat besteld is en tegen normale prijs.

Top !!

Top. Snel en gemakkelijk

Gedeelte van de bestelling te laat.

Gedeelte van de bestelling te laat verzonden/ontvangen en van het deel dat wel tijdig binnen kwam zijn de rollers van het verkeerde type. Totaal onbetrouwbaar dus voor schildermateriaal als je de spullen niet heel ruim van tevoren besteld.

Snelle levering. Topverf! Superkleur! Blij mee!

Snelle verzending

Snelle verzending, goed verpakt.Juiste, en goed product.

Tuinbeits wijzonol

Het aanbod de prijs snelle levering

Super goed en snel geleverd.

Super goed en snel geleverd.

Ze blijven mij lastig vallen met spam.

Ze blijven mij lastig vallen met spam mails

Goede prijsvorming en snelle levering

Goede prijsvorming en snelle levering