Goed geholpen

Goed geholpen, er waren de laatste keer wat onduidelijkheden over het kleurnummer maar via de whatsapp goed opgelost. Al meerdere bestellingen gedaan, snelle levering.

s avonds besteld de volgende morgen om.

s avonds besteld de volgende morgen om 11uur afgeleverd snelle service.

Overzichtelijke website

Overzichtelijke website, goede communicatie bij bestelling en snelle levering

Fijn product

Fijn product, super verzorgt en snelle levering.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Nooit meer met poten sleuren

Zeer snelle service. Dit was niet mijn eerste bestelling, toen ijk de vorige keer teveel betaalde werd dit ook zonder te vragen weer meteen geregeld. Jullie zijn dus volgens mij zeer professioneel en bovendien eerlijk en betrouwbaar.

Snelle levering en goede prijs

Zeer snelle levering en een goede prijs, wat wil je nog meer?

Aanrader verfwebwinkel.nl

Twee keer spagtelputz op kleur besteld! Om 20:00 savonds. Volgende dag in huis! Snel zonder extra kosten en goed verpakt om schades te voorkomen! Zeer tevreden over de verfwebwinkel.

Top service, savonds besteld volgende dag geleverd.

Super fijne verf

Super fijne verf. Altijd zeer vlotte levering.Een roerstokje erbij leveren zou ik wel prettig vinden.

Goede afhandeling van order. En ... snel.

Super afhandeling en correcte service. Voor herhaling vatbaar.

Voor spoedklus Farrow and Ball.

Voor spoedklus Farrow and Ball binnenlak, kleur volgende dag geleverd

Vlot verstuurd

Vlot verstuurd, goed verpakt, goede communicatie

Uitgebreid assortiment met goede beschrijvingen bij de producten. Zeer snelle levering en de verfblikken zijn goed verpakt.

Super blij,ze zijn super snel ook

Super blij,ze zijn super snel ook

Volgens verwachting

Volgens verwachting

Snelle service, goed verpakt.

Snelle service, goed product

Snelle levering, prima producten, volop keuze in merken en in kleuren

Snelle levering en meegedacht bij aankoop grotere hoeveelheden. Wel jammer dat we geen roerstokken mee werden geleverd.

Beveel dit bedrijf iedereen aan

Snelle levering en een zeer goed product beveel ik iedereen aan.

Snelle levering van producten die.

Snelle levering van producten die voorradig zijn.

Aanrader

Snelle levering, handige site en goede uitleg qua product. Wij zijn zeer tevreden!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg