Slechte service.

Had verf besteld ik dag ervoor gebeld de verf was in voorraad zegde ze nu is de verf geleverd en in plaats van 5 liter verf 2 liter verf en naar gebeld had een schilder besteld is voor niks gekomen het zijn gewoon oplichters ik vraag of ik mijn centen terug krijg ze zeggen enkel de helft omdat het gemengd isNooit koop ik er nooit nog iets

Uitstekende verf en goed advies

Uitstekende verf en goed adviesBetaalbare kwaliteit. Geweldig!

Ik heb mijn volledige bestelling nog.

Ik heb mijn volledige bestelling nog steeds niet binnen. niet heel blij mee!

snel

snelle levering van de bestelde materialen.

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen, snelle levering, prima product!

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

De spullen die ik heb ontvangen waren.

De spullen die ik heb ontvangen waren prima in orde.

Prijs/ kwaliteitsverhouding en snelle.

Prijs/ kwaliteitsverhouding en snelle levering.

Snelle reactie op bestelling en snelle.

Snelle reactie op bestelling en snelle levering.Verfblik in prima verpakking geleverd.

Ook de tweede bestelling kwam snel en.

Ook de tweede bestelling kwam snel en in goede orde aan. Afhandeling en bezorging top.Goede kwaliteit van het product.

Prima verf

Prima verf en snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering.

Duidelijke en snel

Duidelijke en snel

Snel en betrouwbaar

Goed assortiment

Ruime keus

Ruime keus, snelle levering

Niet voorradig en veel te laat.

Niet voorradig en veel te laat geregeld. Uiteindelijk wel geleverd . Maar voor � 47 een blik.. verwacht je ook niet anders. Ik wilde niet reageren maar door door te mekkeren om respons kan ik niet anders.

Goede en vriendelijke service

Den Braven Zwaluw Polyplamuur besteld. Snelle levering.Helaas was de kleine tube stuk waardoor ik deze niet optimaal kon gebruiken. Via whatsapp met de klantenservice contact gehad, dit ging overigens heel gemakkelijke. Binnen enkele uren lieten ze weten dat er een nieuwe tube opgestuurd zou worden. Deze moet nog binnen komen.Goede en vriendelijke service

Nooit eerder een bedrijf tegen gekomen.

Nooit eerder een bedrijf tegen gekomen die zo snel en effici�nt je gekochte producten levert. Duidelijk een tien.Antoinette van Spellen

Snelle levering goed product

Snelle levering goed product

Prima verfwebwinkel

Ben zeer tevreden over deze verfwebwinkel.

Prima levering

Goede levering en niet duur

Goeie prijs en snelle levering

Goeie prijs en snelle levering