Overzichtelijk site

Overzichtelijk site, en een snelle levering

Een repair kit besteld, retour en geld terug. Perfect

Een repair kit besteld, helaas kwam ik er achter dat mijn kozijn te weinig houvast had om de epoxy te kunnen houden. Helaas een nieuw kozijn, maar ik kon mijn bestelde kit retourneren en kreeg mijn geld terug.Super !!!

Super snel met bezorgen ??

Super snel met bezorgen ??

Levering van de verf was goed en snel, maar er zaten geen roerhoutjes bij.

Goede webshop

Goede webshop, super snelle levering!

Dikke prima.

Dikke prima.

Snelle levering, duidelijke website en prijs.

Snelle levering, zag er netjes uit. Prima!!

prima prijs voor kwaliteitsverf

Verf besteld, goede prijs en volgende dag in huis. Verf gelijk verwerkt, prima kwaliteit, goed bedrijf

Meerdere keren besteld bij deze webshop.

Meerdere keren besteld bij deze webshop en altijd een zeer snelle en uiterst correcte levering! Het kan niet altijd goed gaan en nu voor het eerst een levering gehad met enkele gebreken. Niet goed gegaan wel goed opgelost! Uiterst vriendelijk geholpen en uiterst correct gecompenseerd!

Voor goede verf en meer.

Goede website, veel aanbod, lage prijs, ook voor andere bonodigdheden een zeer ruime keus.snelle verzending, goed verpakt, er is tijd aan besteed.

Besteld en snel in huis monustop

Besteld en snel in huis. Monustop besteld als alternatief voor stopverf. Stopverf in de raampjes was al 100 jaar oud, dus tijd voor vervanging. Goed alternatief voor stopverf. Eenvoudig aan te brengen en goed af te werken. Wel hard knijpen in het kitpistool.

Contact met medewerker via whatsapp.

Contact met medewerker via whatsapp vond ik heel goed

Bij het transport is iets mis gegaan maar dat werd zeer keurig opgelost door Verfwebwinkel!

Maken waar wat ze zeggen klasse

Gewoon een bedrijf dat zegt wat het doet en doet wat het zegt

Geweldige service en denken mee

Besteld artikel was niet in gewenste kleur leverbaar. Werd netjes gebeld voor overleg en zocht mee naar alternatief.

Snel en correct en goed verpakt.

Snel en correct en goed verpakt.

alles zoals toegezegd niks mis mee

alles zoals toegezegd niks mis mee

Zeer snelle levering

Zeer snelle leveringProduct netjes verpaktSuperrrr

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit

goede eerste ervaring ondanks de kleur.

goede eerste ervaring ondanks de kleur die ik wilde hebben niet gemaakt kon worden. Ik werd er vantevoren over geinformeerd wat ik zeer waardeer. heb een alternatieve kleur genomen en dit was voor mij oke. Product was ook perfect te verwerken. Ga zeker in de toekomst nog eens een bestelling maken

Goeie service

Goeie service, behalve dat ik verf op terpeyinebasis had besteld en op waterbasis had ontvangen. Maar uiteindelijk toch deze gehouden. Maar het werd wel goed en snel opgepakt. Waar mensen werken worden weleens fouten gemaakt.

Een bestelling was incompleet aangekomen maar wel al betaald. 1 telefoontje er t werd direct geregeld, top????

Niks op aan te merken !!

Niks op aan te merken !!