Supersnel geleverd!

Supersnel geleverd!

Gewoon wat werd besteld

Gewoon wat werd besteld

Onjuiste website met niet leverbare producten

Na bestelling gedaan te hebben ontving ik onvolledige levering. Bij navraag bleek een produkt Hammerite hoogglans RAL 9010 niet leverbaar vanuit een " bepaalde basis" maar wel als andere basis zou worden gebruikt zo zei men. Er zou een nazending volgen.Maar die kwam niet na weer contact met klantenservice bleek de lak in het geheel niet leverbaar en ook geen alternatief ( hoogglans metaallak voor buiten die direct over roest kan).Slecht dat men als webshop zaken op site heeft staan en je laat bestellen van producten die nooit te leveren zijn en waarvoor men ook geen alternatieven heeft en men de klant dan niet zelf informeert maar de klant er achter moet komen als hij maar weer eens belt waar de bestelling blijft.

Verkeerde verf een aantal keer achter.

Verkeerde verf een aantal keer achter elkaar geleverd. Wel moeite gedaan om het snel op te lossen

Alles is goed afgehandeld en afgeleverd.

Alles is goed afgehandeld en afgeleverd gr.

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd met een goede prijs en goed advies. Goed product.

Snel en goede levering

Snel en goede levering

Rust-oleum Ral9016 4 potten gekocht via.

Rust-oleum Ral9016 4 potten gekocht via website.Na verven en drogen is het wit geel/crem geworden.Geen reactie via mail/whastapp.Ik moet nu helemaal naar hun winkel om dit probleem zelf op te lossen.In de potjes was er een laagje iets geels aanwezig dus zeker iets extra toegevoegd voor de houdbaarheid denk ik en daarom het nu geel wordt.Heb ergens ander zelfde potje verf besteld die nu gewoon wit blijft na drogen en er zat niks extras toegevoegd in de verf.U ziet mij komende dagen verschijnen.Order:VW-100010367 en VW-100008888Edit:na reactie zeggen ze dat het kleurverschil na paar weken in zonlicht weg moet gaan wat natuurlijk onzin is omdat ik met het ander potje die ik ergens anders gekocht hebt het verf gewoon wit bleef voor een ander onderdeel die niet zonlicht heeft gezien! Oplichters!!

Zeer snel geleverd tegen een goede prijs. Netjes verpakt. Kleuren en kwaliteit zoals besteld.

Makkelijk te bestellen snelle levering.

Makkelijk te bestellen snelle levering goede producten

Bestellen

Bestellen, twee dagen wachten en in huis. Beter kan toch niet? Prima geregeld.

hele snelle levering en goede verpakking

hele snelle levering en goede verpakking

Goede ervaring

Snelle levering en aantrekkelijke prijs

Niks mis mee.

Niks mis mee.

Bestel niet bij dit onbetrouwbare bedrijf

Op 17 april een blik sigma verf besteld (VW-100008256). Op de site stond dat de levertijd 2 a 3 werkdagen was. Uiteindelijk is de verf op 9 mei geleverd. Meerdere keren kreeg ik bericht dat de verf een paar dagen later zou komen. 1 keer werd beloofd dat de verf binnen een week zou komen. Ook deze belofte werd niet nagekomen. Na de week hoorde ik niets en moest ik er zelf weer achteraan. Mij lijkt het normaal als iemand een belofte niet nakomt dat je zelf contact opneemt en excuses maakt. De meeste contacten waren omdat ik initiatief nam. Ik denk als ik niet zelf achter de bestellling had aangezeten de verf nog steeds niet geleverd was. Ik heb het idee dat klanten bewust misleid worden. Op de site staat nu al enige tijd dat de levertijd 1 tot 2 werkdagen is. In de praktijk is dat dus ruim 3 weken. Ik zie nu bij de reviews dat meerdere klanten dezelfde ervaring als ik hebben gehad. Het lijkt erop dat sinds het bedrijf naar Tilburg is verplaatst, de dienstverlening sterk achteruit is gegaan. Daarvoor had ik wel goede ervaringen. Het kan altijd voorkomen dat er enige vertraging is in een levering, maar wees daar dan eerlijk en open over. Zet bv niet op de website dat levering 2 werkdagen is als dit 3 weken is. Voor mij geen verfwebwinkel meer. En kom svp niet met een reactie van: dat is balen en daarna allerlei slappe excuses zoals bij reactie op andere slechte reviews.

de verf en benodigdheden netjes verpakt.

de verf en benodigdheden netjes verpakt en in goedeconditie bezorgd

Heldere website, goede prijs

Heldere website, goede prijs. Pakket was wel lang onderweg: Zondag besteld, donderdag in huis.

Na bestelling

Na bestelling, snelle levering. Uitstekend !

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Goede informatie en prettige website en.

Goede informatie en prettige website en super snelle levering

Supersnelle bezorging!

Supersnelle bezorging!

snelle levering en de prijs is goed

snelle levering en de prijs is goed

Goede service, goede prijs ook! Top!! ??

Snelle bezorging

Snelle bezorging