Snelle bezorging

Snelle bezorging

Website en klantenservice geven onjuiste info

Website en klantenservice geven onjuiste informatie.Hammerite hoogglans RAL 9010 is niet leverbaar. Dat blijkt pas als je als klant navraag doet wanneer de uitlevering plaatsvindt.Klantenservice komt vervolgens niet met passend alternatief en suggereerde dat mat en een ander product waarbij je een onderlaag moet gebruiken bij roest een alternatief is. Maar bij Hammerite kan je over handmatig verwijderde roest schilderen zonder onderlaag. Puur slecht dus dat klantenservice en site onjuiste. Info geven.

Snelle levering en goed verpakt dat.

Snelle levering en goed verpakt dat sikkens de koning van de verven is dat is al lang bekend

Snel geleverd. Goed verpaktDuidelijke site. Hier kon ik goed een keuze maken.

Tevreden over levering

Levering was iets vertraagd, maar de spullen zijn prima.

Twee componenten plamuur tegen houtrot

Jullie maken dit spul ook niet zelf. Twee componenten plamuur voor houtrot. Eigenlijk TEGEN houtrot. Werkelijk geweldig materiaal om verweerd hout mee te bewerken. Ik heb het gebruikt op ons houten schuurtje. Verschillende planken waren verweerd. Ze zien er nu weer strak en glad uit. Vriendelijk dank voor het geweldige materiaal

Goed op de hoogte gehouden van levering.

Goed op de hoogte gehouden van levering producten die plotseling toch niet voorradig blijken te zijn.

Snelle oplossing

Er was iets misgegaan met de kleurcode, werd heel vriendelijk te woord gestaan en het werd meteen opgelost, de juiste verf had ik de volgende dag.

snel geleverd en makkelijk bestellen

snel geleverd en makkelijk bestellen

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Doen wat ze zeggen

Tegen 18.00 uur besteld en dag later. Rond 12.00 ur geleverd. ????

Vlotte levering en geleverd volgens.

Vlotte levering en geleverd volgens verwachting. Duidelijke communicatie.

Snelle levering, geheel volgens bestelling en goed verpakt.

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Op tijd geleverd. Goed verpakt.

A de bestelling kwam te laat terwijl ik.

A de bestelling kwam te laat terwijl ik zat te wachten B terwijl ik zit te wachten krijg ik bericht . sorry niemand aanwezig C er wordt bezorgd op een ander adresD ik wil aan de klus. andere adres is bij ophalen net wegZo slecht!!

Goede en snelle service

Fijne webshop

Goede prijzen, snelle verzending ????

Top producten tegen een fijne prijs

Top producten tegen een fijne prijs. Snel geleverd.

Snel geleverd!

Super snel geholpen en geleverd! Fijne ervaring! En goedkoper als in een verfwinkel.

goede service en zeer duidelijke en ook.

goede service en zeer duidelijke en ook goede communicatie wat betreft voorraad en levering

Geen aanrader wij zijn inmiddels 3.

Geen aanrader wij zijn inmiddels 3 weken bezig om de bestelde muurverf te krijgen en verdaag krijg en we een mail dat ze nog niet kunnen leveren en wat wij willen doen.Toch heel triest bij een verfhandel en een hele trage communicatie per mail gemiddeld 5 tot 7 werkdagen met een vraagje over je bestelling.Ik hoop dat de terugbetaling een stuk soepeler gaat.

Keurig verpakt

Keurig verpakt , goede communicatie naar de klant.

Snelle en correcte levering

Alles klopte bij deze bestelling

Goede verf

Snel en op tijd geleverd goed verpakt

Besteld item (toch) niet leverbaar

Besteld item (toch) niet leverbaar, geannuleerd en bedrag retour.Goede communicatie.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg