Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Prima prijzen voor producten maar na.

Prima prijzen voor producten maar na aankoop wordt pas in een latere mail aangegeven dat er iets niet voorradig is, de rest wel opgestuurd, wat fijn is. Week later helaas nog geen mail gehad wanneer de rest wordt verstuurd.

Goed!

De gekozen mengkleur (gekozen in directe pop-up menu van het product) was niet leverbaar. Na kort telefonisch contact waarin ik uitvoerig meer opties kreeg razendsnel de gekozen verf, in nog mooiere kleur ook nog, mogen ontvangen.Goede klantenservice!

Zeer tevreden over het product Netjes.

Zeer tevreden over het product Netjes geholpen en informatie gehad

Vakmanschap!

Zeer snel en voordelig geleverd.Goed verpakt en voordelig.Professionele afhandeling.

Snel

Snel, eenvoudig en gewoon goed

Zeer snelle levering en uitstekende.

Zeer snelle levering en uitstekende afhandeling van vragen achteraf.de gratis verfrollers bij grootverpakkingen van bestelling waren niet meegeleverd , dit is uitstekend achteraf recht getrokken.

Chaotische klantenservice, prima materiaal

Niet leverbaar product, vervolgens netjes een mail dat het langer duurt, daarna dat het geannuleerd wordt en ik mijn geld deels terug krijg. Vervolgens geen geld terug en uiteindelijk een maand later wel product ontvangen. Helaas had ik het al bij een ander besteld. Dus nu heb ik het dubbel.Dan kun je wel zeggen van stuur het maar retour en geld terug. Maar om dan weer door heel die rompslomp heen te moeten gaat ook niet vanzelf.Verder prima producten zoals omschreven.

Verfstalen en kleurenwaaier geleverd.

Verfstalen en kleurenwaaier geleverd zoals besteld. Verf nog niet gebruikt (Farrow & Ball), dus daar kan ik nog niets over zeggen,

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Super snelle service

Super snelle service

Product was netjes ingepakt en vlot.

Product was netjes ingepakt en vlot afgeleverd.

Perfect!

In de avond 19:45 besteld, volgende ochtend om 08:20 geleverd, keurig verpakt en compleet, wij hadden al eens eerder besteld, en gaan dat zeker vaker doen.

de levering was prima

de levering was prima, geen roerstokje erbij geleverd, dat was wel lastig roeren!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

beloofd is beloofd

Gewoon geleverd wat is beloofd en binnen toegezegde tijd. Aantrekkelijk geprijsd.

Snel geleverd tegen goede prijs

Snel geleverd tegen goede prijs

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis klopt.

Vandaag besteld morgen in huis klopt helemaal.Mooie lak en goed verpakt.

Snelle levering, netjes verpakt

Zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd, precies de goede kleur

Snel geleverd, goed verpakt.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg