Even gezocht op Google en kwam al snel op verfwebwinkel terecht

Na even op internet kwam ik al snel op Verfwebwinkel terecht. Snel geregeld en via post.nl verstuurd. Goede kleur gemengd en zit al op het kozijn. Ga zeker weer bestellen als ik weer verf nodig heb.

Ben nog aan het wachten

Ben nog aan het wachten op het 2e deel van mijn bestelling. Nog niks vernomen. is nu een week later.

Goede service!

Goede service!Een breed assortiment aan zeer goede producten en een snelle verzending! Daarnaast biedt verfwebwinkel ook technisch advies waar ik zeer tevreden over ben.

Kwaliteitsverf met eerlijke prijzen

Eerlijke prijzen voor kwaliteitsverf. Snelle levering!

Een foute bestelling na 1 belletje.

Een foute bestelling na 1 belletje gecorrigeerd, top.

Hele snelle levering

Hele snelle levering

Snelle levering, goede producten en optimaal verpakt.

fijne service

fijne service

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

Prima afhandeling, snel en correct

Snelle levering, prima afhandeling

Gewoon een prima bedrijf, snelle levering

Snelle levering. De verkeerde kleur was gemaakt. Snel opgelost! Goed bedrijf en goede service ????

Verfwebwinkel een aanrader om te bestellen.

Keurig verzorgde website waar je makkelijk je verfproduct kunt vinden ook wat betreft verf die op kleur gemengd moet worden. Snelle levertijd. Producten geleverd in stevige verpakking.

Altijd snel bezorgd

Altijd snel bezorgd. Verpakking OK. Prijs OK.

Duidelijke website en snelle verzending

Duidelijke website en snelle verzending

Prima digitale service

Prima digitale service, eenduidig en helder. Mooi assortimamt

Goed en op tijd geleverd Prima.

Goed en op tijd geleverd Prima.

Had de bestelling snelsnel binnen

Had de bestelling snel binnen

snel

snel, gemakkkelijk, correct

??????

Maakt beloften waar!

Aan het lijntje houden!

Laatste keer dat ik hier bestel word inmiddels al meer dan een week aan het lijntje gehouden voor een product wat blijkbaar niet op voorraad is. Op de site wel beloven voor 20:00 besteld is de volgende dag in huis. Als ondernemer kan ik hier niks van op aan tegen over mijn klanten.

Prima en snelle levering!!!

Prima en snelle levering!!!

Zeer goed en vriendelijk geholpen Top

Zeer goed en vriendelijk geholpen Top

perfect

defect product zonder problemen en heel snel vervangen

Snelle levering!

Snelle levering!

Verfklus

Duidelijke website, goede kwaliteit en scherpe prijs. Ook de levering was lekker snel.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg