Op zondag besteld en de volgende dag.

Op zondag besteld en de volgende dag al in huis super snelle server. Top

Perfecte levering

Perfecte levering. Ook de verpakking van het blik was uitstekend! Alleen maar lof!

Het latex en de verf zijn met.

Het latex en de verf zijn met uitstekende kwaliteit! Echt een aanrader!

Ik heb dit al beoordeeld

Ik heb dit al beoordeeld

Groot assortiment en correcte .

Groot assortiment en correcte levering

Te lange levertijd !

Volgens de aanbieding:voor 20 uur besteld, zelfde dag verstuurd. Niet dus !Besteld: 15 april, geleverd 22 april. Als ik dit geweten had, dan ergens anders gekocht. Maar ja, vooraf betaald !

Top bedrijf

Snelle levering ..netjes gemeld als een product niet meer beschikbaar is ..en meteen geld terug Gewoon weg een top bedrijf

Snelle levering, en goed verpakt .

Prima, doen wat ze beloven.

Prima verzorgde levering

Prima verzorgde levering, razend snel en scherpe prijs. Toppie!

Alles volgens afspraak en op tijd en.

Alles volgens afspraak en op tijd en netjes ingepakt bezorgd Pluim!!

Al 2 x een mail gestuurd dat mijn.

Al 2 x een mail gestuurd dat mijn nieuwe Graco Verfspuit niet werkt.Tot op heden na 2 weken nog steeds geen antwoord hoe dit opgelost wordt.

Ik had eerst telefonisch contact.

Ik had eerst telefonisch contact over de benodigde verf en kreeg goed uitleg op al mijn vragen.Verzending vond snel plaats en via email bleef ik van elke stap op de hoogte.Pakket is goed verzorgd en de gevelverf bevalt heel goed. Het merk is niet zo bekend maar daardoor wel betaalbaar.

Super snelle levering

Super snelle levering, op donderdag besteld en op vrijdagmiddag in huis????.

Keurige reacties op mijn vragen en.

Keurige reacties op mijn vragen en snelle levering.

Prijs en product zijn goed en ook snel.

Prijs en product zijn goed en ook snel geleverd.

Snel geleverd prima product

Snel geleverd prima product

Veel goedkoper dan de verfwinkel in de.

Veel goedkoper dan de verfwinkel in de buurt. Levering supersnel!

Snelle levering en de verf was prima.

Snelle levering en de verf was prima verpakt.

Gewoon lekker snel makkelijk en netjes.

Gewoon lekker snel makkelijk en netjes geleverd, prima hoorl

Prima assortiment

Prima assortiment, goede instructievideos en snelle verzending. Wat wil je nog meer?

Goede producten

Goede producten , snelle levering.Goede website.

Snel en zorgeloos geleverd!

Snel en zorgeloos geleverd!

Snel binnen goede prijs

Snel binnen goede prijs