Fijne site en fijne prijzen.

Fijne site en fijne prijzen.

Prima verzending en bezorging.

Prima verzending en bezorging.

Snelle levering en mooie kleur verf!

Snelle levering en mooie kleur verf!

Snelle levering, soepel bestelproces.

Verf heeft waarschijnlijk te koud.

Verf heeft waarschijnlijk te koud gestaan in de opslag.. duur spul maar niet te gebruiken met een airless. Met de roller moeten aanbrengen maar nicotine aanslag blijf je zien. Zonde van mijn geld.

uitstekende service

uitgebreid gesproken met medewerkers over welke soort verf ik het beste kon gebruiken. per abuis verkeerde verf besteld; geen probleem met omruilen.

Snelle bezorging

Snelle bezorging! Heel tevreden!

Goed overleg gehad

Goed overleg gehad. Dit na aankoop van verf, waarvan het kleurnummer niet was te maken. Kreeg netjes een credit faktuur gemaild. Snelle en goede levering van al het materiaal. Ook netjes alles verpakt. Een aanrader dit bedrijf.

Besteld en betaald verf niet op.

Besteld en betaald verf niet op voorraad Beetje jammer

Alles volgens bestelling

Op juiste kleur gememengd.Alles aanwezigVolgens afspraak op tijd

Snel en volgens afspraak geleverd

Snel en volgens afspraak geleverd. Blik verf keurig verpakt

Prima gedaan

Prima gedaan

Snelle bestelling topkwaliteit.

Snelle bestelling topkwaliteit materiaal tegen een heel scherpe prijs , nogmaals dank

Super snel geleverd

Super snel geleverd, product top spul

Snel reactie

Snel reactie, goede service ??????

Levering prima

Levering primaSigma s2u spray zou spuitklaar moeten zijnEchter deze is zo dik als stroopKrijg je nooit onverdund door een verfspuit

Ik heb geappt met jullie overd e kleur.

Ik heb geappt met jullie overd e kleur moest zwart hebben ze zijden dat het gitzwart was dus ik die besteld krijg ik grijs .heb ik het terug gestuurd kost me 7,95 retourzending .zou ik mijn geld terug krijgen nog steeds niks terug gehad

Bezint eer ge begint!!

Bestelling geplaatst,producten waren volgens hun site op voorraad.Zouden dag erna geleverd worden.Niet dus!!Mail gestuurd naar hun klantenservice.Zoals verwacht geen reactie!Na enkele dagen maar gaan bellen met de klantenservice.Gebruikelijke smoes artikelen zouden niet op voorraad zijn.Wanneer er dan wel geleverd zou worden was niet bekent.Plots een melding dat er geleverd zou worden.Na 9 dagen ipv 1 dag.Dat er iets mis gaat heb ik nog wel begrip voor.Maar je klant niet informeren en een klantenservice die totaal niet reageert en de klant zodoende in het ongewisse laat kan echt niet.Maar goed,uit reviews blijkt dat ik niet de enige ben met zon ervaring.Voor mij absoluut geen Verfwebwinkel meer.Wees gewaarschuwd!

Direct en op tijd geleverd

Direct en op tijd geleverd. Product Repair Care is echter veel te duur geworden. Meer als 50 euro voor een tube die eerst 180ml is en nu 150ml. Ik stap van dit product af.

Mooie muurverf,prima op tijd

Mooie muurverf,prima op tijd

Goeie prijs en snelle levering

Goeie prijs en snelle levering

Snelle verzending!

Snelle verzending!

In de middag besteld volgende dag.

In de middag besteld volgende dag smorgens 09.10 geleverd. PET AF.

Verf snel binnen en kleuren uitstekend..

Verf was er op de afgesproken tijd. Kleuren gecontroleerd, met mijn eigen kleurenwaaiers en die waren perfect!

Prima geregeld

Prima geregeld, proces liep soepel en snel

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg