Snelle correcte levering

Snelle correcte levering, prima service!

Snelle levering, concurrerende prijs

Snelle levering en goede communicatie

Prima winkel

Snelle bezorging, website overzichtelijk, goed advies.

Snel geregeld en thuis bezorgd

Snel geregeld en thuis bezorgd

Prima service, goede kwaliteit.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Scherpe prijzen en snelle levering

Prima producten, scherpe prijzen ook en snelle levering!

Foutief product verkregen, klantenservice heeft het opgelost

Probleem is goed opgelost door de klantenservice, ook actief benaderd wat een pluspunt is.

Snel geleverd, de verfblikken prima verpakt.

Prima Service goede spullen

Prins Service goede spullen

s avonds besteld, andere morgen in huis.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

fijne webwinkel

ruime keus en snelle levering.

Netjes op tijd

Op tijd besteld voor levering maar verven werd fietsen

Op tijd besteld voor levering volgende dag. Door de dag heen uitstel op uitstel. Toen afstel. Zelf ophalen bij post nl punt (10km enkele reis op de fiets). Daar was het ook niet. Nieuwe email, ander adres post nl, 7 km enkele reis op de fiets. Ook daar niet. Nog twee dagen later daar wel. Vrije dagen voor niets opgenomen want can verven kwam het niet alleen van fietsen door weer en wind.

Op kleur besteld en de volgende dag.

Op kleur besteld en de volgende dag binnen????

Prima product voor prima prijs

Prima latex voor een uitstekende prijs snel geleverd.

Mooie verf en op tijd geleverd

Mooi op tijd binnen via de post en de verf is goed ingepakt. Ook is het de juiste verf.

Gwn niks op aan te merken

Niks op aan te merken, en snelle levering!

Prtima ervaring.

Overzichtelijke webshop.Duidelijke afhandeling.Netjes bezorgd.Ga zo door!

Prima assortiment verf tegen betaalbare.

Prima assortiment verf tegen betaalbare prijzen en een snelle levering. Volgende bestelling komt er aan!

Precies op afspraak en een extraatje

Precies op afspraak en een extraatje

Snelle service en makkelijk te bereiken.

Mijn latex werd in een kapotte emmer afgeleverdEen belletje was voldoende dag nadien was er een nieuwe Twee keer aan de lijn gehad over de bestellingGoed te bereiken en klantvriendelijkEen echte aanrader

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, en heel snel geleverd,De verf is heel goed op kleur gemaakt, en de prijs en kwaliteit van de verf is goed,

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg