Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Prima geregeld

Prima geregeld, proces liep soepel en snel

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling

Snelle levering. Goede productinformatie.

Snelle levering!

Artikel niet voorradig en geen.

Artikel niet voorradig en geen duidelijke info over levering. Geen vermelding van niet op voorraad op website

Goeie prijs snelle levering

Goeie prijs snelle levering

goed advies per telefoon!

goed advies per telefoon!

Na bestelling bleek dat item niet op.

Na bestelling bleek dat item niet op voorraad was, dit werd totaal niet gecommuniceerd. Na twee weken zelf contact gezocht. Toen te horen gekregen dat een geheel ander product dan ik besteld had vertraagd was en toegezonden zou worden als het bij hun binnen was.Een week na de nieuwe leverdatum nog niets ontvangen waarna ik opnieuw een mailtje gestuurd heb. Deze werd wederom niet beantwoord zoals bevestigd werd . Nog maar een mailtje dan een paar dagen later dat ik het item wilde annuleren en mijn geld terug wilde.Geen reactie maar de zelfde dag kreeg ik ineens een track en trace code waarin mijn item zat.Hele slechte service en klantgerichtheid.Edit: Het punt is niet dat het een uitgestelde levering is. Het punt is dat jullie dat zouden moeten communiceren met jullie klanten. Ik zie in een hoop andere reviews dezelfde klachten. Misschien tijd dat iemand er iets mee doet in plaats van steeds met dezelfde standaard antwoorden te komen. Balen dat jullie dat niet snappen.

Bestelling is tot nog toe niet.

Bestelling is tot nog toe niet geleverd. Ondertussen wachten we al 4 dagen op enige communicatie over hoe en wat er mis ging en oplossing. Maar nog steeds niets

Gekregen wat ik besteld heb

Gekregen wat ik besteld heb, goed informatie.

Gewoon goed

Snel geleverd, goed verpakt kortom prima ervaring

Mooi product

Top! Snelle levering

Top! snelle levering en goed ingepakt.

Perfecte levering en excellente.

Perfecte levering en excellente kwaliteit verf

Overzichtelijke site

Overzichtelijke site. Duidelijke info over de verschillende verfsoorten. Ik wilde graag een muurverf van Farrow & ball. Door de goede informatie verstrekking op de site, wist ik dat ik de juiste verf had besteld voor mijn muur.

Ben heel tevreden

Ben heel tevreden, bestelling super snel geleverd, er ontbrak 1 deel, maar naar een telefoontje was het opgelost en volgende dag ook geleverd.

alles klop en snelle levering

alles klop en snelle levering

Correcte en snelle bezorging

Correcte en snelle bezorgingKwalitatief goed product komt overeen met de productomschrijving.Zeer aantrekkelijke Prijs.

Heel snel geleverd en goeie prijs!

Heel snel geleverd en goeie prijs!

Snelle en goede service tegen een nette.

Snelle en goede service tegen een nette prijs. Product naar wens.

Netjes geholpen via de chat

Netjes geholpen via de chat bij het uitzoeken van een kleur code.

Verf van goede kwaliteit

Verf van goede kwaliteit, snel geleverd

Duidelijke site

Duidelijke site , snelle levering