Mooi op tijd geleverd tegen een mooie.

Mooi op tijd geleverd tegen een mooie prijs ! Wel even opletten,soms staat de verf online in voorraad en is deze niet effectief in voorraad en wordt deze in een back-order verzonden ! Niet altijd een probleem, tenzij je de verf zeer dringend nodig hebt. Vaak weegt dan het prijsverschil op tegen het wachten.

Communicatie

Communicatie Bestelling was iets vertraagd maar ze hebben mij goed op de hoogte gehouden over de status dat vind ik heel belangrijk

Prima snelle service

Prima snelle service. Je verwacht het want het wordt belooft maar het wordt ook echt de volgende dag geleverd. Top.

De bestelling stond in back order

De bestelling stond in back order, echter werd toch eerder verzonden dan verwacht. SUPER!!!

Snel en goodkoop

Snel en goodkoop

Snelle levering.

Snelle levering.

Snelle levering en prima product

Snelle levering en prima product

Slechte administratie

In januari verf besteld, ruim 2,5 maand later eindelijk alle verf in huis nadat 4x de verkeerde verf is geleverd. Heeft heel veel telefoontjes en ritjes voor retourneren van verkeerde verf gekost voordat Verfwebwinkel de juiste bestelling heeft geleverd. Hierdoor is onze planning in de war geraakt en loopt onze renovatie 2 maanden achter. Schilder 3x moeten afbellen. Na mijn laatste, nogal boze, telefoontje nam een medewerker eindelijk de moeite om te achterhalen waarom het steeds mis gaat. Heel jammer dat de Verfwebwinkel de enige winkel lijkt te zijn die de verf van Shades by Eric Kuster verkoopt, anders had ik de verf zoals gewoonlijk bij de schilder zelf besteld of bij een andere winkel gekocht.

Goede kwaliteit! Op tijd geleverd!

Heldere communicatie! Goed product en vlekkeloze levering

Ze hadden mijn kleur

Ze hadden mijn kleur. De kleur was niet op voorraad kreeg kreeg netjes een melding komt iets later. Netjes en goed verpakt.Top mannen

Netjes verpakt en mooi van label.

Netjes verpakt en mooi van label voorzien met inhoud

Prima prijs, snelle levering!

Goede prijs voor de verf en supersnelle levering! Top!

Waar voor je geld

Bestellen gaat makkelijk en het is ook altijd snel binnen.Goede producten en prijs/kwaliteit is goed.Betrouwbaar.

Snel geleverd makkelijk bestelproces.

Snel geleverd makkelijk bestelproces goede verf!

Ik wist wat ik moest hebben.

Ik wist wat ik moest hebben razendsnelle levering heerlijk, de volgende dag weer verder.

Ik heb een betaling gedaan

Ik heb een betaling gedaan, maar volgens de boekhouding van verfwebwinkel heb ik niet betaald. Mij is verzocht de betaling te voldoen en dan zou ik mijn producten ontvangen. Er is niet gevraagd naar een betaalbewijs, maar er is alleen gezegd dat ik de betaling nog moet voldoen. Wat een beetje raar is, want hoe kan je een bestelling doen zonder te betalen online en dat zij het exacte bedrag weten?! Het is inmiddels 8 dagen geleden dat ik de bestelling heb gedaan.

Goede informatie verfproducent snel en gemakkelijk besteld en geleverd

Goede informatie verfproducentVeelzijdigheid aan producten en merkenSnel in huis

Een prettig bedrijf met kwaliteit producten

Klantgericht en zo wordt je ook behandeld. Helaas had ik een foutief adres opgegeven zonder veel problemen heeft het bedrijf het pakket nogmaals verstuurd. Mijn dank is groot!

Goede klantenservice die je van a tot z.

Goede klantenservice die je van a tot z helpt

Ze doen wat ze beloven en ook nog voor.

Ze doen wat ze beloven en ook nog voor een goede prijs.

Super snelle levering (binnen 24 uur).

Super snelle levering (binnen 24 uur) zelfs op goede vrijdag en een pot gemengde verf. Kan nu lekker door in mn huis.

Correcte levering en snel

Correcte levering en snel

Fijne webwinkel met duidelijke uitleg.

Fijne webwinkel met duidelijke uitleg bij de producten.Snelle levering en alles keurig netjes verpakt.

Snel geleverd en goede prijs

Snel geleverd en goede prijs