vanaf 5 liter gratis kwast zat er niet.

vanaf 5 liter gratis kwast zat er niet bij

Goed product en snel geleverd.

Goed product en snel geleverd.

goede levering

goede levering, snel, betrouwbaar, goede prijs

De volgende dag was het er

De volgende dag was het er . Super ??

Voortaan svp even bellen.

Latex besteld samen met tape/ rollers. Rekende op levering volgende dag, zoals het gewoonlijk goed gaat. Maar helaas, levertijd van 9 werkdagen. Gebeld, kwam door de tape die in backorder staat. Als een klus strak in een schema zit is dat vervelend. Latex alsnog geleverd, ff een belletje had handig geweest. Verder zoals gewoonlijk alles toppie!

Mooi product aangeschaft hier

Mooi product aangeschaft hier. Snelle en enorm goede service. Er werd per ongeluk mat verstuurd i.p.v zijdeglans, ik meldde dit via de chat, en het werd direct keurig opgelost! Ik weet wel waar ik mijn volgende blijk verf koop! :-)

Ik heb hier de gx21 graco verfspuit.

Ik heb hier de gx21 graco verfspuit besteld en hij was de volgende dag al in huis werkt hoe het hoort En je krijg er vanuit graco een mooie koffer bij!

Snelle verzending en levering, geen actie bij problemen

Snelle verzending en levering, maar reactie op probleem met het geleverde na een week nog niet ontvangen. Jammer.

Volgende dag in huis

Volgende dag in huis. Keurig verpakt.

helemaal tevreden

snelle levering en goed verpakt

Product prima, snelle levering

Snelle levering, en goed verpakt product is helemaal naar wens.

Goed voor de verf gezorgd

Goed voor de verf gezorgd

Verf kopen

Snelle en correcte levering

Heel snel en correcte levering

Heel snel en correcte levering

Tevreden klant .

Snel geleverd en goed verpakt!

uiteindelijk de goederen geleverd.

uiteindelijk de goederen geleverd gekregen.. had de order eigenlijk geannuleerd.. het klantencontact kan absoluut beter.. regelmatig informeren frustreert de klant niet, maar dan kunnen ze zelfs gaan meedenken met jullie.. maar doe geen loze beloften en laat dan niets meer van je horen.. niet doen! daar verliezen jullie echt klanten mee..

Verfaankopen en bijhorigheden.

Goede service, snelle antwoorden op mijn gesteldVragen

correctKeuze maken

Keuze maken; bestellen; betalen; ontvangen alles binnen 24 uur correct afgehandeld.

Top verf

Fijne service en goede verf

Snelle levering en goeie kwaliteit verf

Snelle levering en goeie kwaliteit verf

Slordige dienstverlening

Kwasten, verf en kit besteld, alles volgens winkel op voorraad, echter geen verzending. Bleek in de bevestingsmail een levertijd van 10 dagen. Mailtje terug gestuurd, automatische reactie dat je daar het webformulier voor moet gebruiken. Die ingevuld, geen antwoord. Toch maar achteraan gebeld. Blijkt de kit niet op voorraad (volgens webwinkel, op het moment van schrijven, nog 10). Deze geschrapt van de bestelling, en die dag nog verstuurd. Alleen helaas, verkeerde en missende kwasten. Opnieuw webformulier ingevuld, geen antwoord maar wel een credit nota voor de missende kwast, niet voor de verkeerde kwast. In het verleden betere ervaringen met deze winkel. Mijn advies: zorg dat de voorraad op de website klopt, accepteer weer emails en beantwoord deze ook, binnen een dag en overleg even over een geschikte oplossing.

De bestelde verf werd een dag later al.

De bestelde verf werd een dag later al bezorgd.

De kleurenstaal is prima geleverd !

De kleurenstaal is prima geleverd !Wel pittig aan de prijs..

Duurde een maand

Duurde een maand. Doordat product achteraf niet op voorraad was en geen communicatie vanuit deze winkel. Ik moest zelf er achteraan bellen

Het was snel thuis geleverd

Het was snel thuis geleverd