Prima levering

Prima levering

Snel en correct

Goede prijs voor artikel

Tip-Top????

Lekker aan klus met verfwebwinkel.nl

Betrouwbare leverancier en zeer goede service.

Producten worden onbeschadigd en op tijd geleverd. Ook goede after sales als er onverhoopt toch iets mis mocht zijn gegaan.

Verkeerd geleverd

Na een bestelling geplaatst verkeerde kleur geleverd meteen er achter aan gebeld zouden ze met spoed nieuwe sturen is niet gebeurt 4dagen later geleverd bleek het weer de verkeerde te zijn en was 1 pot verf in plaats van 2 heel slecht als reactie kregen we zal ik ze opnieuw sturen of wilt u u geld terug nou wat een service zeg super slecht eerste en laatste keer

Altijd goed

Goed en snel kwaliteit

Gewoon prima kunnen uitkiezen en.

Gewoon prima kunnen uitkiezen en bestellen, plus op tijd netjes bezorgd

Het is een goede webwinkel die zijn.

Het is een goede webwinkel die zijn afspraken na komt. En op verkeerde levering zeer snel reageert en afhandelt.Prima.

Snel geleverd zoals afgesproken super

Snel geleverd zoals afgesproken super

alles goed

alles goed, snel verzonden

Heel goede ervaring

Ben tevreden met de door mij bestelde art.

Ben zeer tevreden met de levering/resultaat van de geleverde muurverf, alleen de gratis muurverfroller die ik bij de bestelling zou ontvangen is niet geleverd. Bij de volgende bestelling misschien wel.

Alles ging volgens het boekje.

Alles ging volgens het boekje.Niet op aan te merken vandaar 5 stars

Keurige prijs en deugdelijk verzonden.

Keurige prijs en deugdelijk verzonden.

Gedaan wat ze moesten doen

Gedaan wat ze moesten doen. Bestelling, betaling, levering. 100% perfect.

Snelle levering! Juiste kleur. Helemaal goed!

snel verstuurd

snel verstuurd, goed verpakt.

Snel en keurig verpakt geleverd alleen.

Snel en keurig verpakt geleverd alleen 2 min puntjes de terpetine is 2 maal zo duur al in de bouwmarkt en als je voor � 160 verfspullen heb gekocht en je dan voor de verf roei houtjes moet betalen vind ik echt belachelijk

prima beschrijvingen van artikelen en.

prima beschrijvingen van artikelen en ruime keuze, snelle aflevering, goede informatie verzending

Na een iets complexe aanloop

Na een iets complexe aanloop, een voortreffelijke afhandeling !!!

Een grote keuze

Een grote keuze, goeie web-site, snelle levering, gewoon GOED

Snelle service, goed product

Goed en snel en ook niet te duur

Goed en snel en ook niet te duur

snelle correcte levering

snelle correcte levering

TOT 3 keer aan toe foute bestelling gemaakt

Een bestelling geplaatst afgelopen week en zou vrijdag binnen komen. Bestelling binnen gehad bleek dat ze de verkeerde kleuren heb opgestuurd. Meteen na gebeld en gezegd dat ik de verkeerde kleuren binnen heb gekregen en eigenlijk de verf met spoed nodig zou hebben voor zaterdag omdat ik een schilder had ingehuurd. Ze vertelde me dat ze de verf opnieuw zouden sturen zodat het weer de volgende dag in huis zou hebben. De volgende dag kreeg ik helemaal niks binnen. De dag erop was zondag en werd er geen post verstuurd. Maandag ochtend meteen weer na gebeld en gezegd dat ik nog steeds geen verf binnen heb gekregen en dat me werd verteld dat ik het in huis zou hebben de volgende dag. Ik heb onkosten gemaakt voor de schilder die was gekomen maar niet kon verfen plus tijd die eraan voorbij is gegaan waar ik vrij voor heb gemaakt. Er werd me verteld dat er indd een verzendlabel is gemaakt maar dat het niet verzonden is. Wat dus nu tot 2 keer aan toe hun fout is geweest. Ik vertelde dat ik hier niet blij mee ben en dat het hun fout is ( op de website staat voor 17;00uur besteld volgende dag in huis).En wat ze nu als oplossing voor me kunnnen betekenen. Mevrouw vertelde dat het haar spijt en dat ze de bestelling nu met spoed gaan opsturen.Ik bleef hameren dat dit hun fout is en dus met een oplossing moeten komen. Er werd me verteld dat er zou worden overlegd en dat ik een mailtje zou ontvangen wat ik vervolgens nooit heb gehad.Volgende dag laat in de middag kreeg ik een bestelling binnen weer een dag voorbij dat ik niet kon verfen en weer moest verzetten terwijl er werd gezegd het word met spoed verzonden en in de ochtend heb je het in huis!!!BLEEK DAT ZE WEER DE VERKEERDE BESTELLING HEBBEN GESTUURD EN DAARNAAST NOG OOK IPV 2 potten 1 pot hebben verstuurd.Waar gaat het mis met dit bedrijf! Dit is totaal niet professioneel. Weer nagebeld komen ze met oplossing wil je je geld terug ? Voor mij nooit meer bestellen hier meest onbetrouwbaarste webshop

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg