Zeer snelle levering van kwaliteitsproducten

Zeer snelle levering. Kwaliteitsproducten voor een scherpe prijs.

Super snel de bestelling binnen

Super snel de bestelling binnen Zondagmiddag besteld en maandag morgen alles binnen.Echt een aanrader.Mvg JP

Besteld en snel bezorgd

Besteld en snel bezorgd. Prima verf, prima verpakking, je krijgt wat je verwacht en complimenten voor de informatieve site.

Aanrader!

Goede kwaliteit, scherpe prijzen en snelle levering.

Levering op tijd

Levering op tijd, goed verpakt, goede prijs, goede communicatie

Verkeerd product geleverd

Verkeerd product geleverd, hoogglans verf ipv zijde glans verf, klantenservice moeilijk bereikbaar, niet iedereen kan met zijn telefoon fotos verzenden, op een andere manier lukte het dus niet, gelukkig is uiteindelijk toch het juiste product geleverd.

Duidelijkheid

Duidelijkheid

Waardeloze winkel bestel NOOIT hier

Waardeloze winkel, bestel NOOIT hier je verf. Belofte de volgende werkdag te leveren werd een maand later een halve bestelling binnen. De verf die ik besteld had bleek halverwege uit productie genomen maar de ze wilden de blikken niet terug nemen waardoor ik de rest met andere verf moest afmaken. klantenservice nauwelijks bereikbaar en niet bereid mee te denken, volstrekt asociaal. Zoek alsjeblieft een andere winkel.

Online bestelinformatie

Goed omschrijving product. Snelle levering.

Misleidende informatie op website en.

Misleidende informatie op website en door klantenservice. Had (met spoed) verf nodig. Product stond aangevinkt dat het op voorraad was, en de website geeft aan v��r 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Blijkt ineens na afrekenen dat op de orderbevestiging staat: verwachte verzenddatum 7 werkdagen. Gebeld met klantenservice en die garandeert mij (gecheckt in magazijn) Ja hoor, staat klaar ter verzending. Volgende dag niets ontvangen en ook geen track-en-trace dat het onderweg is. Na het weekend opnieuw gebeld en blijkt het allemaal toch niet te kloppen. Niet op voorraad en het gaat nog wel even duren. Wat een ongelofelijke, zeer tijdrovende (lange tel.wachttijd), maar vooral teleurstellende ervaring. Nooit meer!

Goed advies

De lak die ik wilde kon niet in de bestelde kleur gemengd worden. Ik werd hierover gebeld en kreeg advies wat ik dan beter kon bestellen. Dit werd keurig telefonisch geregeld. Zelfs iets goedkoper! Kreeg een credit! Geweldig toch

6 spuitbussen online besteld en.

6 spuitbussen online besteld en betaald,krijg ik er 2 toegestuurd na contact geen goede rede gegeven over de reden,geld terug gestort ,kan ik ze wel weer bestellen,betekend wel dat ik dan dubbel verzend kosten betaal

4 liter latex

4 liter latex besteld, snel geleverd, verfpot is geopend geweest en lekte bij aankomst

Alles goed geregeld

Zeer snelle levering, goed verpakt en op de hoogte gehouden.

Alles mooi overzichtelijk ,en snel in huis

Alles mooi overzichtelijk, dus je weet meteen wat je nodig hebt voor je klus,en als voordeel snel in huis.

Snel geleverd. Geen 5 sterren omdat ik bij 7 blikken verf toch wel een paar roerhoutjes verwacht. Maar helaas zaten die er niet bij.

Over het algemeen zeer tevreden met.

Over het algemeen zeer tevreden met prijs kwaliteit en communicatiemogelijkheden met het bedrijf. Echter, ik had voor 16u besteld, meteen gebeld en gevraagd of de bestelling inderdaad dezelfde dag verstuurd wordt. Een man gaf op arrogante toon aan dat dat zo is. Bleek toch niet dezelfde dag verstuurd te zijn en kwam daardoor een dag later dan verwacht aan. Dat was een beetje jammer. Gelukkig overheerst de positieve ervaring dus alsnog 4 sterren.

Snelle verzending, keurig verpakt

Snelle verzending, binnen een dag had ik de verf in huis. Zorgvuldig verpakt.

Ik had al eerder hier een bestelling.

Ik had al eerder hier een bestelling gedaan, nu een kleine nabestelling alles is meer dan meer perfect geleverd Chapeau

Bestelling goed aangekomen

Bestelling goed aangekomen, zeer goed verpakt en in de juiste kleur. Ze hanteren goede prijzen.

Niet voorradig terwijl anders op de website word aangegeven

Op de website vermelden dat het voorradig is terwijl dit niet is. Dus komen komen op dat moment niet na wat ze beloven. Dit is eenvoudig op te lossen door een e-mailtje te sturen en niet gegaan wachten tot de klant gaat bellen waar het blijft

De goedkoopste die ik kon vinden

De goedkoopste die ik kon vinden. Kwaliteit (Rupes schuurpapier) uiteraard prima. Duurde bijna een week voor de spullen bezorg werden. Dat moet sneller kunnen.

MEGA snelle levering

Veel keus, goeie verf en mega snel geleverd. Besteld na 19h savonds en smorgens al geleverd. Echt Top!

Perfect!

Telf. Vriendelijk te woord gestaan. Bestelling geplaatst welke de volgende dag al keurig verpakt geleverd werd.Top!Jammer dat jullie niet meer in Roosendaal zitten

Goed product ,en snelle levering

Goed product ,en snelle levering