Goed product ,en snelle levering

Goed product ,en snelle levering

Levering 2x fout

Kreeg het verkeerde artikel toegestuurd. En de nalevering is naar het verkeerde adres gestuurd. Ik had een nieuw adres doorgegeven via whatsapp, helaas nu naar het oude adres gestuurd dat ik niet binnen 8 dgn op kan halen.

Supersnelle en correcte levering

Supersnelle en correcte levering. Enorm uitgebreide keus en voorraad aan professionele schildersbenodigdheden en soorten verf.

het bestelde product was zeer snel.

het bestelde product was zeer snel binnenen een goede kwaliteit

Goede Verfstok van goudhaantje , slechte onge�nteresseerde aftersales van verfwebwinkel

Verfstok besteld wat een prima stok is, daar niks over te zeggen. Wat wel storend was dat de stok �49,99 kostte en gratis verzending vanaf �50 gold. Contact gezocht via whatsapp maar veel te trage reactie. Dan maar iets extra besteld: 1 doos roerstokken voor �0,50. Prima , echter ik kreeg maar 1 stok. Opnieuw contact gezocht en t zou worden nagestuurd werd mij verteld. Nee hoor, ik kreeg toch maar 1 stokje werd mij later telefonisch medegedeeld. Moraal van dit verhaal, fix je aftersales en help je klant. Dat ik niet meer bestel bij jullie is dat jullie beloven mij te contacteren na onze telefoongesprekken met een oplossing. Ik wacht nu nog steeds op jullie contact. T gaat mij niet om de roerstokken laat dat duidelijk zijn. De manier van omgaan met klanten is voor jullie zeker een punt ter verbetering. Gelukkig zijn er betere verfships die wel snappen wat goede aftersales is !!!

Goede verf en services

Goede verf en services

Prima en snel

Prima en snel

Levering goed

Levering goed. Ik kwam er helaas pas na bestelling achter dat je geen Farrow & Ball verf kan retourneren. Dit had van te voren beter kenbaar gemaakt moeten worden.

Vlot en volgens afspraak geleverd

Vlot en volgens afspraak geleverd. Alles goed ingepakt en beschermd.

Snelle levering. Product voldoet aan verwachting. Zou beter vindbaar kunnen zijn, want als je op kitpistool zoekt vind hij hem niet.

snelle levering en correcte levering

snelle levering en correcte levering

Snelle goede service

Snelle verzending

Snel en professioneel ????

Snel en professioneel ????

Snelle service goede prijs goede verf

Snelle service goede prijs goede verf

Overzichtelijke site

Overzichtelijke site, snelle verzending en netjes verpakt. Zeker een aanrader!

Hele snelle levering

Hele snelle levering. Binnen 24 uur zelfs. Goed verpakt. Goede prijs. Fijne website

Veel te laat geleverd

Bij bestelling maak je afspraak over bezorgtijd en is de voorraad zichtbaar. Maar, product werd niet twee dagen later geleverd, maar week later. Voor een klus die je plant is dat niet te doen. Klantenservice stuurt mail dat ze hun best zullen doen om binnen twee werkdagen te reageren. dat helpt op zon moment ook niet.

Snelle levering en goede service!

Snelle levering en goede service!

Prima product voor dito prijs.

Prima product voor dito prijs.

Alles correct gegaan

Alles correct gegaan

Niet kloppende voorraad status en niet nakomen afspraken

Eerdere bestellingen zijn altijd goed verlopen. Deze bestelling verliep moeizaam. Een deel van de overkapping producten (die volgens de website allen op voorraad waren) ontving ik direct na de bestelling. Daarbij werd aangegeven dat sommige producten in backorders waren. Vervolgens hoorde ik niets tot ik na 4 weken contact opnam. Op dat moment stond nog steeds op de website dat de producten, die ik niet had ontvangen, op voorraad waren. Dat bleek niet het geval. Er werd gezegd dat er met mij contact op zou worden genomen, maar dat gebeurde niet. Daarna nog twee of drie keer contact gehad. Toen ik de laatste keer contact opnam en weer hoorde dat de producten er toch niet waren, heb ik in overleg met de medewerken besloten de bestelling te annuleren. Ik zou via Mollie binnen een paar dagen mijn geld terugkrijgen. Dat waren wij dus overeengekomen. Maar twee dagen daarna ontvang ik een pakket met de producten die ik heb besteld. Op 1 daarvan (een mengplateau voor Epoxy) zaten vele krassen. Deze is waarschijnlijk als demomodel gebruikt. de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam, maar zijn wat makkelijk met het nakomen van afspraken. Wat ik slecht vind is dat de website niet klopt. Dit heb ik meermaals aangegeven. De voorraadstatus klopt niet en mede op basis daarvan deed ik een bestelling bij verfwebwinkel. Dus als je iets snel nodig hebt kun je misschien beter even bellen of het werkelijk op voorraad is.

Snelle levering zoals beloofd

Snelle levering zoals beloofdKosten vielen mee wat ik besteld hadNederhoff Schilderwerken

Ze geven aan dat verf op voorraad is en.

Ze geven aan dat verf op voorraad is en dat is niet zo, maken wat ze zeggen voor 17.00 besteld volgende dag , als het op voorraad is in huis niet waar.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg