Alles was op tijd binnen.

Alles was op tijd binnen.

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen. Snel geleverd. Veel keuze in goede merken.

Snelle service!!

Snelle service!!

Snel geleverd. TOP!!!

Verf niet goed gemengd en heel droog

Ik heb farrow and ball verf besteld en deze was niet goed gemengd (er zaten allemaal witte klontjes in) en heel droog, eerder een soort stucpasta dan verf. Ik heb exact deze verf in andere kleuren eerder besteld bij een ander bedrijf en nooit dit probleem gehad. Deze verf wel gebruikt omdat ik geen tijd had om nieuwe te bestellen, was erg lastig mee te werken.

De verzending goed verpakt.

De verzending goed verpakt.

Het was te laat.

Het was te laat.

Meer dan enkel alleen product verkopen.

met vakkennis en raad bijgestaan om kleuradvies te geven.

Er werd even contact opgenomen zodat ik.

Er werd even contact opgenomen zodat ik de goede kleur kreeg.Verder werd er snel gereageerd zodat ik de volgende dag al kon verven ...prima dus

Prima voorlichting

Prima voorlichting, behulpzaam, meedenkend, deskundig, goede kwaliteit verfsoorten en materialen, goed en veilig verpakt, snelle service.

Topp

Snel verzonden en het is fijn spul om bumpers weer zwart te krijgen

Goede telefonische service bij probleem.

Goede telefonische service bij probleem en snelle levering

Prima supportdesk

Prima opvolging van leveringsfout door PostNL.

Snelle en goede service ????

Snelle en goede service ????

Prima service en zeer snelle levering!!!

Prima service en zeer snelle levering!!!

Zeer slecht te bereiken

Zeer slecht te bereiken, je wordt bijna standaard gevraagd of je teruggebeld wilt worden en dat ��k nog eens 24hr later(!) kleurklacht doorgebeld, doorgemailt, wederom doorgebeld en nu een week verder, nog steeds geen reactie erop, nog steeds geen goeie kleur verf, nog steeds geen geld en de gratis cleaner zat ook niet bij mn bestelling. Benieuwd hoe deze fiasco verder gaat!Na 5(!) weken het Belgische moederbedrijf gebeld omdat de klantenservice eruit lag. Die hebben het w�l gelijk opgepakt en heb nu eindelijk resultaat: creditfactuur in de mailbox. Ga er van uit dat m�n geld spoedig teruggestort wordt.

Verf blik tijdens transport ontploft

Verf blik tijdens transport ontploft, voorstel gedaan voor gedeeltelijke compensatie, achteraan gebeld, zou zelfde dag wat horen, nu ruim week verder, nog niets gehoord. Slechte service.ADD: is inmiddels door verfwinkel opgepakt door terugstorten volledige bedrag. Erg sportief en adequaat afgehandeld! Uiteindelijk toch een aanrader.

Snelle levering. De verf emmers waren goed verpakt. Leuk gratis extraatje de behangcleaner

Snelle bezorging en gebruiksvriendelijk.

Snelle bezorging en gebruiksvriendelijk website

Snel

Snel, adequaat en vriendelijke mensen als je belt voor advies.

Ruim assortiment en snelle levering

Ruim assortiment en snelle levering. Erg prettig!

Hele nette prijs en snelle.

Hele nette prijs en snelle levering/bezorging !

ik had een bestelling gedaan en betaald.

ik had een bestelling gedaan en betaald online toch vernam ik paar dagen erna vele mails van dat ik niet betaald zou hebben dat vind ik een slechte zaak van deze firma aanhoudelijke mails normaal bel je even en kijk men zelf zijn administratie na daar schoort het nog helaas aan

Een snelle levering en een goede.

Een snelle levering en een goede service.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg