Tevreden Vlaamse klant!

Snelle en foutloze afhandeling van de bestelling, en mooi bereikbaar indien er achteraf nog vragen zijn!

De helft van de bestelling is maar.

De helft van de bestelling is maar geleverd en ze hebben beloofd de andere helft op te sturen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Ik heb 2 x gebeld en via de app contact gehad.

omdat bestelling niet op voorraad was.

omdat bestelling niet op voorraad was werd dit zeer snel teruggekoppeld door verfwebwinkel en binnen enkele dagen is bestelling correct afgeleverd.

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Ik ben blij.

Goed assortiment, goede prijzen en snelle levering. Snel en prettig contact wegens een eerdere verlate levering.

Snelle levering,prima prijs kwaliteit.

Snelle levering,prima prijs kwaliteit verhouding

Hard voorbij lopen....

Na 3 weken en diverse telefoontjes verder eindelijk de spullen in huis.Omdat ik vrij had genomen dezelfde spullen besteld op verf.nl en de volgende dag in huis.Nooit weer hier......

De verf is heel mooi

De verf is heel mooi. Mooi voor meubels en het verven van hoge plinten. Krasvast is het wel na twee weken is de verf uitgehard. De verf is zo mooi dat ik mijn deuren en kozijnen er ook mee wil doen. Top top top

Levering niet goed

Service gesproken erg

5 stofzuigerzakken in een enorme.

5 stofzuigerzakken in een enorme verpakking op de fiets opgehaald!,!

Goede website die overzichtelijk is.

Goede website die overzichtelijk is.Geen probleem met levering gehad, was snel binnen.

Altijd goede service

Altijd goede service, snel en betrouwbaar!

Snel en redelijk geprijsd

Snel en redelijk geprijsd

de site is goed

de site is goed, de prijs is goed, en de levering gaat goed!

Lekker snel geleverd

Lekker snel geleverd, de keuze is groot en er staat ook een duidelijke uitleg bij. Bovendien was het een leuke actie!

Goede afhandeling

Goede afhandeling

bestelling goed en snel geleverd en als.

bestelling goed en snel geleverd en als er iets in de bestelling niet klopt direct opgelost

de spullen goed en op de afgesproken.

de spullen goed en op de afgesproken tijd geleverd

ok, dan kan gebeuren, de producten waren er snel en zijn prima

Product zoals verwacht en snelle.

Product zoals verwacht en snelle levering.

Uitgebreide keuze

Uitgebreide keuze, goede prijs en snelle levering

Verf moest retour

Verf moest retour. Ik kreeg snel mijn geld terug

Erg tevreden over de verf

Erg tevreden over de verfHet doet war het moet doen.

Uitstekende winkel met snelle bezorging

Uitstekende winkel met snelle bezorging