Bestelling nog niet ontvangen

Bestelling nog niet ontvangen

Professioneel advies en goede producten

Een e-mail ontvangen met duidelijk advies en goede prijzen

Top aflak met mooie glans!

Top aflak met mooie glans!

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen

Goed spul voor een goede prijs!

Goed spul voor een goede prijs!

Altijd meer dan tevreden

Altijd meer dan tevreden! Dikke pluim!

verf besteld in een specifieke kleur

verf besteld in een specifieke kleur, kreeg buitenverf in plaats van binnenverf. dit aangeven, kreeg direct binnenverf toegezonden en mochten de buitenverf houden. heel tevreden met de oplossing

Soepele site

Soepele site, en goede levering. Interessante korting ten opzichte van de winkel.

Retourzending is niet netjes afgehandeld

Mijn retourzending is niet netjes afgehandeld. Retour aangemeld, verf terug gestuurd en dan hoor ik ineens niks meer. Zelf contact opgenomen, blijkt dat de verf niet retour kan.. Maar dat hoor ik dan graag voordat ik de verf terug stuur. Ze kunnen de verf wel weer terug sturen, maar ik moet wel verzendkosten betalen. Slechte service en slecht afgehandeld.

Snel en goed geleverd tegen een scherpe.

Snel en goed geleverd tegen een scherpe prijs!!!

Mijn bestelling is geannuleerd

Mijn bestelling is geannuleerd, wacht nog steeds tot mijn aanbetaling terug gestort wordt.Ondertussen krijg ik wel mail om mijn bestelling te beoordelen.

Ik had op een heel korte termijn verf.

Ik had op een heel korte termijn verf nodig en verfwebwinkel had dit op voorraad en binnen een dag geleverd

Aanrader

Goede prijs /kwaliteit , snelle levering , goed verpakt , de mensen achter deze winkel doen wat beloofd wordt hoed af in deze tijd .

Ik mocht geen gesloten blij verf.

Ik mocht geen gesloten pot dure verf verkeerd gekocht omruilen tegen een andere kleur. Erg onaardige klantenservice

Direct concreet antwoord

Snel tel opname Naam bedrijf en medewerker verstaanbaarna vraagstelling concreet antwoord Alternatief adres verstrekt.Keurig

Klacht doet men niks mee

Vrij duur wel

Een ster is meer dan genoeg voor deze.

Een ster is meer dan genoeg voor deze winkel

Duidelijke website met uitgebreid.

Duidelijke website met uitgebreid assortiment en na bestelling plaatsen een snelle levering.

Besteld en super snel geleverd

Besteld en super snel geleverd. Vaak met flinke kortingen zodat je ook wat meer kan bestellen van kleurenbl die vaak worden gebruikt. Kwaliteit van de Verdonks prima. Verder kan je via Klarna betalen dus voor ons een geweldige optie. Ik bestel altiid voort hier omdat de service goed is en dan blijf ik daar ook. Snel en kwaliteit

Dat wat goed ik bestelde was goed geleverd.

Dat wat ik bestelde was goed geleverd en snel , ik wist wat ik moest hebben 50 jaar schilder geweest, maar toch nog een telefoontje van jullie gehad waardeer ik zeer, dus met een woord goed

helemaal top

billijke prijs, netjes verpakt, snel bezorgd door vriendelijke bezorger. Geheel tevreden.

Goedkoop en snelle levering

Goedkoop en snelle levering

Alles klopte zoals besteld

Alles klopte zoals besteld

Voordelig en snel bezorgd

Voordelig en snel bezorgd

Alles is mis gegaan

Alles is mis gegaan, van kapotte emmer verf bij levering, tot niet op vooraad al zei de website van wel.Pech of.......

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg