zeer snel verzonden

zeer snel verzonden

Klasse webwinkel

Klasse webwinkel

Perfect!

Zeer snelle levering. Goede producten!

Supersnelle levering

Supersnelle levering, leuk dat je niet nog een week moet wachten op je verf als je wil gaan klussen!Ook alles supernetjes verpakt. Topservice

zeer behulpzaam en direct de juiste.

zeer behulpzaam en direct de juiste actie ondernomen, zeer vlugge levering en correct

Snelle levering. Netjes ingepakt en product komt geheel overeen met beschrijving op de website. Dank!

Super snelle en correcte levering en.

Super snelle en correcte levering en ook nog eens veel goedkoper dan elders!

Supersnelle bezorging van een moeilijk.

Supersnelle bezorging van een moeilijk te krijgen produkt.

Snelle verzending

Snelle verzending, klopt altijd.Scherpe prijsstelling en goede aanbiedingen!

Snelle levering. Alleen als een product besteld met een gratis rolhouder met vacht. Zit er nooit bij. Als je belt sturen ze het wel na.

Snelle levering. Goed product.

Snel geleverd en goede prijs

Snel geleverd en goede prijs- kwaliteitsverhouding

Snel geleverd! En super dekkend

Snel geleverd!Zeer fijne verf ( wall emulsion) om mee te verven, uitermate goed dekkend!

Snelle levering, goed verpakt en uitstekende communicatie Top!

Scherpe prijzen

Scherpe prijzen, goede spullen en snel geleverd

Behoorlijk gedeukt blik

Prima aan de beloofde levering gehouden, echter het verblik vas behoorlijk gedeukt.Aangezien de zeer goede verpakking was het blik al gedeukt voordat het verstuurd werd

Goed product

Goed product, snelle levering, fijne prijs vanwege korting.

Snel geleverd.

Prima webwinkel.

Prima webwinkel.Scherpe prijzen.Alerte klantenservice.

Bestellen ging makkelijk en was snel.

Bestellen ging makkelijk en was snel bezorgd. Verf is van heel goed kwaliteit

Toppers.

Alles keurig en snel geleverd en goede afterservice via telefoon gehad. Volgende keer weer!

Goede prijs kwalliteit en snel geleverd

Goede prijs kwalliteit en snel geleverd

Snelle levering! Top kwaliteit!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg