Snel en alert

Betrouwbaar en snel.

Betrouwbaar en snel.

Goede prijs kwalliteit en snel geleverd

Goede prijs kwalliteit en snel geleverd

Verf gelijk de volgende dag geleverd

Verf gelijk de volgende dag geleverd! Heel fijn! De roller met houder liep niet goed, met een soort huppeltje. Dus gauw bij de bouwmarkt een andere gekocht helaas.

Komt afspraken na

Komt afspraken na. Levert op tijd.

Goede telefonische uitleg over welke.

Goede telefonische uitleg over welke verf ik het best kon gebruiken ter vervanging van Farrow & Ball oxford stone: Wijzonol of evt Sikkens. En inderdaad. De Wijzonol Oxford Stone kleur is niet te onderscheiden van de Farrow & Ball Oxford stone (heb ik ook thuis). De Wijzonol extra mat dekt zelfs beter dan de Farrow en Ball modern emulsion

Snel, goed en netjes tegen vorst beschermd. Blik had wel een flinke buts gekregen maar was gelukkig nog heel. Misschien iets steviger doosje gebruiken.

Zeer nette prijs voor professionele.

Zeer nette prijs voor professionele materialen! En snel geleverd.Zeker een aanrader!!!

Snelle levering, mooie kleur.

Professioneel en snel

Bijzonder goede ervaringen met verfwebwinkel. Heb er het afgelopen jaar veel en vaak besteld. Ze zijn bereikbaar voor goed advies, sturen alles snel en goed op en bellen zelfs actief na bij vragen.

Prima service, product goed

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd, degelijk verpakt.

Eerste levering verkeerd product en kleur

Verf besteld voor een klant, deze ontvangen bleek een totaal ander product en kleur in te zitten. Gebeld dat het fout was, of we wel zeker wisten dat het niet goed was kon eventueel wel het goede product in zitten. Na fotos te sturen konden ze het beoordelen. Uiteindelijk kwam het na het weekend een nieuwe bus met het goede product. Verkeerde bus weer retour gestuurd.

zeer snelle levering en aardig geholpen.

zeer snelle levering en aardig geholpen toen ik belde voor informatie!

Bij 2 bestellingen het zelfde verhaal

Bij 2 bestellingen het zelfde verhaal. Uitverkocht terwijl op webshop op voorraad stond. Gemaild en bij bijde kon het ineens wel opgestuurd worden

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk. Goed bereikbaar voor vragen en snelle actie en levering.

Snelle levering dus top

Snelle levering dus top

goede verf voor een goede prijs

goede verf voor een goede prijs, zeer snelle levering

Producten echt TOP

Producten echt TOP! heel blij mee. Toch ontbreekt de 5e ster: dat had te maken met de communicatie, die had wat beter gekund. De bestelde verf bleek niet direct leverbaar. Dat ontdekten we pas nadat we een postnl melding hadden gekregen dat de verf de volgende dag zou worden bezorgd. Toen die volgende dag de verf niet kwam en we navraag gingen doen bleek de verf nog niet te leveren. Een berichtje van uit jullie en een update waren handig geweest. Nu moesten we er zelf achteraan om het na te vragen. Na een week uiteindelijk geleverd en daar dus enorm blij mee!

Schildersbenodigheden aangeschaft

Ik heb maskeerpapier, afplaktape en schoonmaakdoekjes besteld en vlot ontvangen.Het maskeerpapier is prima. Blijft goed zitten en is na het schilderen makkelijk te verwijderen.De afplaktape blijft ook goed zitten maar is minder gemakkelijk te verwijderen na het schilderen. Het scheurt dan soms en dan moet je peuteren.De schoonmaakdoekjes waren prima en voldeden goed.

Blijf vaste klant!

Brede variatie van assortiment, vriendelijke klantenservice en de medewerkers hebben goede kennis op de hun producten.

Goede spullen en een goed leveringen

Goede spullen en een goed leveringen