Snelle levering, en goedkoop!!!

Hulp gehad bij kleurmogelijlheden voor.

Hulp gehad bij kleurmogelijlheden voor het mengen an de verf. Geduldig en vriendelijk

Heel correct bedrijf

Heel correct bedrijf, toen de producten niet voorradig waren en het voor mij dringend werd hebben ze de dag nadien ons geld terug gestort.Ook hun leveringen zijn top

Een echte aanrader!

Goede en duidelijke website. Snelle verzending!! Goede prijs/kwaliteit!!Een aanrader!

Keurig en snel geleverd

Keurig en snel geleverd

gewoon goed

Veel keuze, snelle levering

Prima! Snelle levering verf.

Prima prijs en enorm vlot verstuurd.

Prima prijs en enorm vlot verstuurd.

Verf dat je als particulier niet overal.

Verf dat je als particulier niet overal kunt kopen, heeft Verfwebwinkel wel te koop.Snelle levering en tegen scherpe prijs.

Vlot

VlotGoede kwaliteitPrecies wat ik hoopte te bestellen

Onbereikbare klantenservice

Slechte klantenservice. Ik heb op 3 januari mijn bestelling beschadigd ontvangen en hierover direct per e-mail contact opgenomen. Nadat ik hier geen reactie op kreeg heb ik op 12 januari via het klantenportaal aangegeven deze artikelen te willen retourneren. Ik heb nu op 27 januari nog geen enkele reactie mogen ontvangen.Wel kan men herinneringen sturen om een beoordeling te plaatsen, dus bij deze...Update: Na het plaatsen van bovenstaande review is mijn klacht alsnog opgepakt en is het aankoopbedrag van de beschadigde artikelen gecrediteerd. Het blijft jammer dat dit 28 dagen heeft geduurd en dat er een slechte review voor nodig was, maar uiteindelijk is het correct opgelost. Daarom heb ik de review van 1 naar 3 sterren aangepast.

Alle bestelling super geleverd

Alle bestelling super geleverd , en altijd duidelijk via de telefoon ???

Verfwebwinkel was zeer behulpzaam bij.

Verfwebwinkel was zeer behulpzaam bij advies en stuurde direct een berichtje tien bleek dat een van de bestelde producten even niet voorradig bleek te zijn.

snel, goedkoop met service

snelle en zorgvuldige verzending van producten.goede adviezen als je belt met vragen.in vergelijking met andere leveranciers (bijna) altijd de goedkoopste.

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Op tijd geleverd en goed verpakt.

goede service

goede service

Snel en goed geleverd

Snelle verzending

Snelle verzending

Snel geleverd en ook de 2e bus verf op.

Snel geleverd en ook de 2e bus verf op kleur was goed gemengd. Wij konden zo doorgaan met de 2e bus verf waar we gebleven waren. We zagen geen verschil ????

Heel vlug gelevered

Heel vlug gelevered, ben heel content.

Waardeloos bedrijf

Bestelling gedaan, Black Friday uiteraard de prijzen eerst verhoogd en dan pas korting. Gekozen voor afleverdag zaterdag. Hiervoor een halve dag vrij genomen en hulp ingeschakeld. Totaal 120 kg dus wel zo handig. Netjes bevestiging van postNL gekregen, krijg je op zaterdag een mailtje van TransMission we komen maandag je verf leveren. Klanten service reageert NERGENS op. Je neemt maar gewoon weer vrij. NOOIT MEER, ga gewoon naar de bouwmarkt laat dit bedrijf links liggen.

Snelheid

Tevreden over de snelheid en prijs

Wat duurdere (grond) verf gekocht voor.

Wat duurdere (grond) verf gekocht voor onze deuren en posten die helemaal geel waren in ons nieuwe (oude) huis.Goede kwaliteit en word snel geleverd

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg