topprodukt.

De verf was echt boven verwachting goed. Snelle levering. Kortom topprodukt

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Hoogglans niet direct op hout gebruiken . Graag info gehad over.

Had graag informatie gehad over toepassing hoogglans op gerenoveerd en geschuurd kastje . Dit had eerst met grondverf behandeld moeten worden bleek achteraf . Nu 3 lagen hoogglans en laat op sommige plekken nog los.

Gewoon goed zoals het hoort

Gewoon goed zoals het hoort

Communicatie

Contact voor vragen via de telefoon was niet mogelijk. Wel kon je je telefoonnummer achterlaten zodat je teruggebeld zou worden. Dit heb op 2 verschillende dagen met een tussenpoos van 2 dagen gedaan. Hier is nooit op gereageerd. Wat gaat hier mis met de communicatie met de klant?mijn reactie van 28jan23 op het antwoord van Verfwebwinkel van 27jan23: beste meneer, mevrouw van Verfwebwinkel: Ik ben wel benieuwd naar welk nummer u gebeld heb? Kunt u als reactie de laatste 4 cijfers van mijn telefoonnummer geven?Update 30jan2023: vanmorgen ben ik gebeld door iemand van de Verfwebwinkel. Mijn vraag in half december is nu niet meer actueel: 1,5 maand geleden. Mijn vraag blijft: wat gaat er mis in de communicatie als je de verfwebwinkel belt?

Klantenservice

De bestelling is na betaling gelijk aangemeld aan de vervoerder. Na een paar dagen geprobeerd telefonisch contact te zoeken. Na 5 minuten wordt je gevraagd of je teruggebeld wilt worden. Of je nou ja of nee opgeeft maakt niets uit. Je kan na die 5 minuten alleen maar je telefoonnummer doorgeven en wordt de verbinding altijd verbroken. Ook een manier om de wachtrij te verkleinen! Na dit 2 keer gedaan te hebben en 2 keer een dag te hebben gewacht was het wel genoeg.Update 27 december: ondertussen is de verf geleverd, maar nog steeds geen telefoontje.

Snelle levering en zeer uitgebreid.

Snelle levering en zeer uitgebreid assortiment en redelijke prijzen.

Zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd, goede voorlichting en prima werkend.

Fijne snelle levering

Fijne snelle levering

Niet geleverd, kastje muur en daarna niet gereageerd,

Bottom line: nog steeds niet geleverd, besteld 24 october en laatste 2 emails onbeantwoord. Buitengewoon slechte klantenservice. Eerst mij opdracht geven zelf bij de vervoerder te gaan navragen, vervoerder accepteert geen vragen van ontvanger. Dan zeggen dat het 4-8 weken extra duurt en weigeren mij een extra emmertje te sturen. Tot drie keer toe niet reageren op mijn emails. Nog steeds geen bericht. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden en hoe jullie gaan proberen mij een volgende keer weer via jullie shop te laten bestellen. Deze ene ster is al te veel.

Snel geleverd maar het product is niet.

Snel geleverd maar het product is niet geschikt om verf van de buitenmuur te halen.

Service verlening en communicatie.

Service verlening en communicatie hieromtrent moet beter. 2 keer zelf achteraan moeten bellen wat de status van mijn klacht was. Daarnaast lieten ze de toekenning van de klacht afhangen van de bezorgende partij, terwijl ik als klant daar geen partij in ben. Hierdoor schilderklus met 1.5 maand vertraagd.

Alles prima geregeld!

Alles prima geregeld!

Het was al de goedkoopste op het net.

Het was al de goedkoopste op het net.. en alsnog een extra korting..Wat wil je nog meer

Snelle levering, goede prijs en geen gedoe bij retournering van een emmertje teveel

Bestelde spullen netjes geleverd

Bestelde spullen netjes geleverd. Volgende keer hier weer.

Er was een goede instructiefilm

Er was een goede instructiefilm

Zowel het product was prima

Zowel het product was prima, de prijs - kwaliteit was prima en ook de bezorg snelheid.

Verf Farrow and Ball

Snelle levering volgens afspraak en netjes verpakt.

slechte service, goede producten

Producten zijn goed alleen de service niet.Ik heb een deel van de bestelling moeten retourneren, dit verliep erg moeizaam. Na meerdere mails en belletjes het geld na 3/4 weken pas terug gehad.Ik zou hier dus niet zo gauw meer bestellen, vanwege de trage en slechte service.

Prima geregeld

Prima geregeld, leveringen compleet en op tijd.

de kleurenwaaier kwam snel

de kleurenwaaier kwam snel. helaas werd er 1 te weinig verstuurd. maar na een belletje kwam die er achteraan gestuurd zonder gezeur gelukkig.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen via de website.

Makkelijk te bestellen via de website en hele snelle en korrekte verzending! Ik kom steeds hier terug.

Goede service ,vriendelijk

Goede service ,vriendelijk bestelling &levering prima gegaan