snelle levering keurig verpakt

prima shop ,goede service

Goede levering mooi product

Goede levering mooi product

besteld vanwege snelle levering

besteld vanwege snelle levering, maar na mijn bestelling kwam daar plots 72 uur bij op. en dat was te laat voor mijn werkzaamheden, toen wilde ik het terugsturen maar dat mocht niet.

Eenvoudig bestellen en goede kwaliteit.

Eenvoudig bestellen en goede kwaliteit prijsverhouding.Snelle levering

Duidelijke site en betrouwbare.

Duidelijke site en betrouwbare leveringstijd.

Goeie en snelle service heel tevreden

Goeie en snelle service heel tevreden

Muurprimer

Ik heb muurprimer (2 componenten) besteld om de geverfde muur te beschermen tegen vlekken.1) ik werd prima geholpen2) het product werkt niet, is misleidend

Snel geleverd en netjes verpakt.

Snel geleverd en netjes verpakt.

Defecte bussen retour gezonden

Defecte bussen retour gezonden. Klantenservice was vriendelijk en zonder problemen werd het retour genomen.

Retourpolicy in strijd met wet

Hun retourpolicy is in strijd met de wet. Heb mijn geld alleen teruggekregen omdat ik een rechtsbijstandsverzekering had, terwijl ik 100% in mijn recht stond, ook volgens de onafhankelijke expert van de verzekering. Bedrijf gaat nergens inhoudelijk op in. Zal hier absoluut nooit meer bestellen.

Mijn favoriete verfwebshop!

Mijn favoriete verfwebshop!Had een probleem met de bestelling(mijn fout).Netjes voor mij opgelost. Goede service en zeer betrouwbaar. Mocht ik ooit weer gaan klussen dan weet ik waar ik moet zijn.

Mooie verf en snelle levering

Mooie verf en snelle levering

Correct. Snel. Goed Product.

Correct. Snel. Goed product.

Snelle levering. Fijn dat alle gegevens van de vorige bestelling bewaard waren.

Prima ervaring met geplaatste.

Prima ervaring met geplaatste bestelling.

Snelle levering, goed verpakt

Alles in orde,zoals dat hoort.

Alles in orde,zoals dat hoort.

ik wilde de badkamervloer oververven en.

ik wilde de badkamervloer oververven en had een vraag over het benodigde product. Kon het dekkend over de oude verflaag? in het systeem konden ze mijn vorige aankoop terugvinden en zo het juiste antwoord geven.Top service!

Helaas geen reactie op retouraanvraag.

Een pot metaalverf gekocht welke volgens beschrijving zonder primer op kaal staal gebruikt kan worden.Bestelde pot vlot en goed geleverd, echter staat op de pot zelf dat het alleen voor gegalvaniseerd staal is. Voor mij niet geschikt, via website retour aangemeld maar geen reactie of retourbevestiging ontvangen (terwijl er duidelijk staat hierop te moeten wachten).Jammer van de verder goede afhandeling dat het hier mis gaat.

Goede prijs scheelde 40 a 50 %

Goede prijs scheelde 40 a 50 %. en snelle bezorging!Top.

makkelijk bestellen en super snel.

makkelijk bestellen en super snel geleverd.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt