SUPER snelle levering en een goede.

SUPER snelle levering en een goede kwaliteit producten

verf werd afgekeurd door onze schilders

verf werd afgekeurd door onze schildersGeen zin meer om een reactie te geven. Met mevr, Ria niekoop gemaild. Ik bleef met het gevoel achter dat ik een slecht mens ben. Hoofdstuk kan dicht.

Prima winkel. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Juiste producten geleverd.

De verfemmer was het deksel van.

De verfemmer was het deksel van gebarsten en kreeg de andere dag al een nieuwe

Ik werd prima geholpen door een jonge.

Ik werd prima geholpen door een jonge man. Desalniettemin vloeide de verf niet zo soepel als ik voorheen heb ervaren met Sigma Allure. De dekking was ook niet goed.

Goed advies

de bestelde kleur was niet te leveren, na goed persoonlijk advies een andere kleur besteld, snelle levering

Prijs technisch is het top en qua.

Prijs technisch is het top en qua afspraken is het helemaal in orde

Duidelijke website

Duidelijke website, snelle levering.

Duidelijke webshop en snelle levering

Duidelijke Website en een prima bestel manier. Snelle en correcte levering.

Na al mijn onderzoek, zijn zij de beste

Normaal besteed ik er geen tijd aan uit om recensies te plaatsen op trustpilot, maar voor deze webwinkel wil ik dat wel graag doen, want ze verdienen her! Ben zeer tevreden en uiterst professioneel geholpen! Zeer zeker een aanrader, neem zelf maar over de whatsapp lijn contact met ze op dan zal je zien dat ze je op gebied van verf overal mee kunnen helpen

Mooie goed werkende website met leuke.

Mooie goed werkende website met leuke prijzen.

Voorraadregistratie klopt niet

Voor 17 uur vandaag bij Verfwebwinkel Wijzonol SDT hoogglanslak wit besteld. Was en is nu op voorraad volgens de website. Na bestelling krijg ik bericht dat het product niet op voorraad is. Het wordt tijd om iets aan dat voorraadregistratiesysteem te doen. Zelfs nu zou het nog op voorraad zijn als je de website mag geloven. Van dit soort systemen gaan je haren recht overeind staan.

Goeie prijs en snel en netjes geleverd

Goeie prijs en snel en netjes geleverd Er werd per ongeluk een extra pakket voor andere klant bezorgd maar ook dat werd keurig afgehandeld

Na 4x een sample portje Flamant 200.

Net n.a.v. reactie verfwebwinkel een telefoongesprek gevoerd. Is naar tevredenheid opgelost. Na 4x een sample portje Flamant 200 Cimento besteld en betaald te hebben, hebben wij maar 2 potjes ontvangen. 2x een mailtje gestuurd maar geen enkele reactie. Zo gaat dat tegenwoordig blijkbaar. Toch maar weer naar de fysieke speciaalzaak. Er kan altijd iets misgaan bij een bestelling maar communiceer.

Goede voorraad

Goede voorraad, snelle 24 uurs levering.

Goede service en advies.

Goede service en advies.

Veel keus en goede prijs

We hebben gebruik gemaakt van de verfwebwinkel vanwege het ruime assortiment en de prijs. Wij wilden veel soorten verf proberen en het lichtinval thuis zien zodat we goed voorbereid zouden zijn na de verbouwing. Verder een goede klantenservice.

Snelle en prima service

Snelle en prima service. De verf verkregen tegen zeer scherpe prijs

Klantenservice uitstekend

Klantenservice uitstekend. Pot verf arriveerde te laat en pot was door vervoer opengesprongen, kan gebeuren. Bestel hier vaker en wordt normaliter goed geleverd. Na contact met klantenservice werd mijn geld netjes teruggestort zonder discussie. Ik blijf hier bestellen!

Goede prijzen, goede levering en vooral goede service en nazorg

Fantastisch! Waar gewerkt wordt worden wel eens fouten gemaakt, maar de kracht zit in hoe je dat oplost. Ik had een grote verfbestelling gedaan , snel nodig en het werd op tijd , prima verpakt geleverd,..echter de primer waar mijn werk mee moest starten, zat er per ongeluk niet bij. Heel vervelend aangezien er de dag erna gestart moest worden. Een telefoonbelletje, snel opgenomen en een begripvolle alleraardigste medewerker had het direct geregeld, excuses gedaan en de volgende dag vroeg had ik ook de primer in huis. PERFECT. Dank nog! Ik zal zeker weer bij deze webwinkel kopen. Behalve dat zij een goede en snelle levering hebben, dus ook een prima service en ook goede prijzen!

Er was perongeluk een item niet mee.

Er was perongeluk een item niet mee geleverd. Na contact met de shop werd het gelijk de volgende dag geleverd

Mooie verf

Mooie verf, snelle levering

Goede service / producten tegen.

Goede service / producten tegen redelijke prijzen

Vriendelijke medewerkers en snelle.

Vriendelijke medewerkers en snelle correcte aflevering

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg